Weet iemand of de bevestiging en intrede van kand. O.M. van der Tang live mee te beluisteren zijn?
Indien iemand dit weet of hier meer informatie over heeft, dan hoor ik dat graag (desnoods via een PB).
Meeluisteren bev. en intr. kand. O.M. van der Tang, Ger. Gem. in Ned. Alblasserdam
Meeluisteren bev. en intr. kand. O.M. van der Tang, Ger. Gem. in Ned. Alblasserdam
(Op)recht(heid) moet zegevieren!
Te allen tijd moet er inhoudelijk een reactie gegeven worden op de tekst die in de post wordt weergegeven. Mensen die niet (inhoudelijk) reageren of rond de vraag en/of opmerking heendraaien, wíllen de (reactie in de) post nooit en te nimmer begrijpen!
Te allen tijd moet er inhoudelijk een reactie gegeven worden op de tekst die in de post wordt weergegeven. Mensen die niet (inhoudelijk) reageren of rond de vraag en/of opmerking heendraaien, wíllen de (reactie in de) post nooit en te nimmer begrijpen!
-
Re: Meeluisteren bev. en intr. kand. O.M. van der Tang, Ger. Gem. in Ned. Alblasserdam
Voor zover ik weet wordt het niet openbaar uitgezonden via internetDGG schreef:Weet iemand of de bevestiging en intrede van kand. O.M. van der Tang live mee te beluisteren zijn?
Indien iemand dit weet of hier meer informatie over heeft, dan hoor ik dat graag (desnoods via een PB).
Re: Meeluisteren bev. en intr. kand. O.M. van der Tang, Ger. Gem. in Ned. Alblasserdam
Mooi topic titel. Lekker kort ook 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Als het anders is, horen we het wel.Reforummer schreef:Voor zover ik weet wordt het niet openbaar uitgezonden via internetDGG schreef:Weet iemand of de bevestiging en intrede van kand. O.M. van der Tang live mee te beluisteren zijn?
Topic kan nu dan wel op slot.