https://nl.wikipedia.org/wiki/Kapla_(speelgoed)
Ik ben duplo aan het sparen voor hemsamanthi schreef:Ik had er nog nooit van gehoord, maar even op gegoogeld, ik had zelf vroeger een blokkendoos, dat leek er wel een btje op daar zaten ook dakjes en raampjes bij, ik heb er veel mee gespeeld, ik ga nu zelf ook eens kijken voor mijn kleinzoon.
Je hebt vaak leuke aanbiedingen van Duplo en Lego bij de Kr.vat drogist.Dodo schreef:Ik ben duplo aan het sparen voor hemsamanthi schreef:Ik had er nog nooit van gehoord, maar even op gegoogeld, ik had zelf vroeger een blokkendoos, dat leek er wel een btje op daar zaten ook dakjes en raampjes bij, ik heb er veel mee gespeeld, ik ga nu zelf ook eens kijken voor mijn kleinzoon.Hij is al een half jaar, tenslotte.
Ik ben ook wel van plan blokken te kopen, maar gewone. Kapla is heel mooi, maar wel duur. Je moet wel wat investeren om wat moois te kunnen bouwen. En dan lijkt het voor de onoplettende huisgenoten natuurlijk wel erg op aanmaakhoutjes voor de kachel...
Nou, wat let je?dennis schreef:Soms zou je weer eens heel even kind willen zijn ...