Waar baal je van? [3]

Gebruikersavatar
MoesTuin
Verbannen
Berichten: 887
Lid geworden op: 01 jul 2013, 10:18

Re: Waar baal je van? [3]

Bericht door MoesTuin »

Fijn dat er een vergadering komt
Bedankt
MoesTuin
Weet je dat de Vader je kent
Weet je dat je van waarde bent
Weet je dat je een Parel bent
Een Parel in Gods Hand!
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11425
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Waar baal je van? [3]

Bericht door Mister »

Posthoorn schreef:Ach, identiteit doorbrieven... Laten we daar niet al te dramatisch over doen.
En verder vind ik het eigenlijk allemaal gezeur: wat ik vijf jaar geleden gezegd heb, heb ik gezegd. Of dat nu op het www staat of niet.
+1
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Re: Waar baal je van? [3]

Bericht door Jongere »

Posthoorn schreef:Ach, identiteit doorbrieven... Laten we daar niet al te dramatisch over doen.
En verder vind ik het eigenlijk allemaal gezeur: wat ik vijf jaar geleden gezegd heb, heb ik gezegd. Of dat nu op het www staat of niet.
Dat is fijn dat het voor jou zo geldt, maar je hebt gelezen dat anderen daar andere ervaringen mee hebben. Misschien is het goed hierin niet alleen van jouw/jullie eigen ervaringen uit te gaan.
Maar goed, laten we eerst die vergadering eens afwachten.
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Waar baal je van? [3]

Bericht door Luther »

Posthoorn schreef:Ach, identiteit doorbrieven... Laten we daar niet al te dramatisch over doen.
En verder vind ik het eigenlijk allemaal gezeur: wat ik vijf jaar geleden gezegd heb, heb ik gezegd. Of dat nu op het www staat of niet.
Dat is jouw mening. Er zijn anderen die dat een stuk ingewikkelder vinden. Maar misschien kunnen jij en Mister zich daar niets bij voorstellen. Dat pleit in elk geval voor jullie, want dat betekent in elk geval:
... dat je een volstrekt onafhankelijke persoon bent.
... dat je wellicht in woorden nauwelijks struikelt.
... dat je een behoorlijk stil en gerust leven leidt.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Wilhelm
Berichten: 3240
Lid geworden op: 13 okt 2007, 19:26

Re: Waar baal je van? [3]

Bericht door Wilhelm »

helma schreef:En doordat RF nu gelinkt is aan het RD is heb je ook niet meer het gevoel dat je in een 'kleine groep' de dingen deelt/gedeeld hebt.
Een besloten afdeling is zo gek nog niet :huhu

+1

Straks verkopen ze de identiteit achter de nicks nog ;)
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33316
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Waar baal je van? [3]

Bericht door Tiberius »

helma schreef:En doordat RF nu gelinkt is aan het RD is heb je ook niet meer het gevoel dat je in een 'kleine groep' de dingen deelt/gedeeld hebt.
Een besloten afdeling is zo gek nog niet :huhu
Het gevoel kan ik je niet geven.
Maar RD bemoeit zich eigenlijk zelden of nooit inhoudelijk met RF, kan ik je verzekeren.
De lijnen die we destijds met Memento uitgezet hebben, zijn nog steeds actueel.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18728
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Waar baal je van? [3]

Bericht door helma »

Tiberius schreef:
helma schreef:En doordat RF nu gelinkt is aan het RD is heb je ook niet meer het gevoel dat je in een 'kleine groep' de dingen deelt/gedeeld hebt.
Een besloten afdeling is zo gek nog niet :huhu
Het gevoel kan ik je niet geven.
Maar RD bemoeit zich eigenlijk zelden of nooit inhoudelijk met RF, kan ik je verzekeren.
De lijnen die we destijds met Memento uitgezet hebben, zijn nog steeds actueel.
Maar RF heeft daardoor wel meer bekendheid gekregen in RefoNederland.
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Re: Waar baal je van? [3]

Bericht door Kislev »

Mister schreef:We zijn zo kwaad nog niet ;)

+10 dat er over gesproken gaat worden. Ik hoop dat er onder de mods ook een voorstander van opschonen is anders is het overleg erg snel klaar ;-)

Volgens mij is opschonen een realistisch verzoek, het sluit aan bij de nieuwe inzichten op het gebied van social media etc. Zeker wat betreft inhoud van de discussies van een forum als dit (het gaat niet over een nieuw gekochte hengel). Er zijn diverse topics van 12 jaar terug, het is niet meer van deze tijd om deze maar steeds te laten staan (enkele leden uit de discussies van toen staan nu op de kansel). Tijden zijn veranderd en meningen ook in 12 jaar tijd. Lijkt me dus goed dat topcis een houdbaarheidsdatum krijgen en dus na verloop van tijd verdwijnen of -misschien wel net zo makkelijk- dat anders leden de mogelijkheid krijgen zelf berichten te verwijderen (eventueel alleen bij berichten ouder dan ….).

Nogmaals; fijn dat het besproken gaat worden. :super
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Waar baal je van? [3]

Bericht door refo »

Ik zie geen enkele noodzaak waarom iets verwijderd zou moeten worden.
Waarom zouden de reacties van 2014 wél moeten blijven staan en die van 2003 niet?
Als je ergens een totaal ander inzicht van hebt gekregen dan maak je maar een excuus- of herroep-topic.

In de beginperiode waren de discussies diepgaander. Dat kwam vooral door iets waarover we niet mogen posten.
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Re: Waar baal je van? [3]

Bericht door Kislev »

refo schreef:In de beginperiode waren de discussies diepgaander. Dat kwam vooral door iets waarover we niet mogen posten.
Ik zie zat oude discussies die vandaag de dag volkomen terecht (!) direct op slot waren gegaan! Daar baal ik niet van by the way ;-)
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Re: Waar baal je van? [3]

Bericht door Kislev »

Tiberius schreef:We hebben hierover mod-overleg gedaan en hopen er op de eerstvolgende mod-vergadering een besluit te nemen; in overleg met de technische mensen van EMG.
Als iemand ondertussen acute problemen met zijn of haar oude postings heeft, meldt ze dan, zodat wij ze ernaar kunnen kijken.
Is er al nieuws?
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10456
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Waar baal je van? [3]

Bericht door Zita »

Kislev schreef:
Tiberius schreef:We hebben hierover mod-overleg gedaan en hopen er op de eerstvolgende mod-vergadering een besluit te nemen; in overleg met de technische mensen van EMG.
Als iemand ondertussen acute problemen met zijn of haar oude postings heeft, meldt ze dan, zodat wij ze ernaar kunnen kijken.
Is er al nieuws?
We zijn nog niet in de gelegenheid geweest om een modvergadering te hebben.
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Re: Waar baal je van? [3]

Bericht door Kislev »

Druk, net als iedereen ;-)
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Waar baal je van? [3]

Bericht door JolandaOudshoorn »

Kislev schreef:Druk, net als iedereen ;-)
Druk zijn is tegenwoordig geen excuus meer
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
MoesTuin
Verbannen
Berichten: 887
Lid geworden op: 01 jul 2013, 10:18

Re: Waar baal je van? [3]

Bericht door MoesTuin »

JolandaOudshoorn schreef:
Kislev schreef:Druk, net als iedereen ;-)
Druk zijn is tegenwoordig geen excuus meer
Te volle agenda's? :blabla
Weet je dat de Vader je kent
Weet je dat je van waarde bent
Weet je dat je een Parel bent
Een Parel in Gods Hand!
Plaats reactie