HHK Walcheren/Zuid Beverland

Plaats reactie
huisman

HHK Walcheren/Zuid Beverland

Bericht door huisman »

Wie kan mij vertellen welke HHK gemeenten er op Walcheren/Zuid Beverland zijn?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Auto

Re: HHK Walcheren/Zuid Beverland

Bericht door Auto »

huisman schreef:Wie kan mij vertellen welke HHK gemeenten er op Walcheren/Zuid Beverland zijn?
http://www.hersteldhervormdekerk.nl/gemeenten

Op kaartje drukken en dan zie je de gemeenten.
huisman

Bericht door huisman »

Auto schreef:
huisman schreef:Wie kan mij vertellen welke HHK gemeenten er op Walcheren/Zuid Beverland zijn?
http://www.hersteldhervormdekerk.nl/gemeenten

Op kaartje drukken en dan zie je de gemeenten.
Bedankt, er zijn er daar maar twee Kruiningen en Arnemuiden.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
sirdanilot

Bericht door sirdanilot »

Als je op vakantie gaat naar Zeeland kun je natuurlijk ook naar één van de tientallen andere reformatorische kerken gaan. In elk dorp is wel een hervormde gemeente ter rechterzijde, of anders wel een (oud) gereformeerde gemeente. Alleen als je in west-zeeuws-vlaanderen zit, is er minder keus. Al kun je dan op zondag ook naar Oostburg rijden waar bijvoorbeeld een oud-gereformeerde gemeente en een gereformeerde gemeente is.
huisman

Bericht door huisman »

sirdanilot schreef:Als je op vakantie gaat naar Zeeland kun je natuurlijk ook naar één van de tientallen andere reformatorische kerken gaan. In elk dorp is wel een hervormde gemeente ter rechterzijde, of anders wel een (oud) gereformeerde gemeente. Alleen als je in west-zeeuws-vlaanderen zit, is er minder keus. Al kun je dan op zondag ook naar Oostburg rijden waar bijvoorbeeld een oud-gereformeerde gemeente en een gereformeerde gemeente is.

Wij kerken in zeeland altijd in een plaatselijke GG maar ik vroeg mij af of er ook een HHK in de buurt was.
Ditbenik
Inactief

Bericht door Ditbenik »

huisman schreef:
sirdanilot schreef:Als je op vakantie gaat naar Zeeland kun je natuurlijk ook naar één van de tientallen andere reformatorische kerken gaan. In elk dorp is wel een hervormde gemeente ter rechterzijde, of anders wel een (oud) gereformeerde gemeente. Alleen als je in west-zeeuws-vlaanderen zit, is er minder keus. Al kun je dan op zondag ook naar Oostburg rijden waar bijvoorbeeld een oud-gereformeerde gemeente en een gereformeerde gemeente is.

Wij kerken in zeeland altijd in een plaatselijke GG maar ik vroeg mij af of er ook een HHK in de buurt was.
Je bedoelt waarschijnlijk HHG ipv HHK.
sirdanilot

Bericht door sirdanilot »

Ik vind het nog steeds 'vragen naar de bekende weg' want via kerktijden kun je 'zoek kerken in de buurt per postcode' gebruiken (al moet ik zelf zeggen dat ik het zo gauw niet aan de praat krijg).

Je zult dus naar Erremuu (zeeuws voor Arnemuiden) moeten rijden voor een HHK.
Plaats reactie