HHK Walcheren/Zuid Beverland
HHK Walcheren/Zuid Beverland
Wie kan mij vertellen welke HHK gemeenten er op Walcheren/Zuid Beverland zijn?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Re: HHK Walcheren/Zuid Beverland
http://www.hersteldhervormdekerk.nl/gemeentenhuisman schreef:Wie kan mij vertellen welke HHK gemeenten er op Walcheren/Zuid Beverland zijn?
Op kaartje drukken en dan zie je de gemeenten.
Bedankt, er zijn er daar maar twee Kruiningen en Arnemuiden.Auto schreef:http://www.hersteldhervormdekerk.nl/gemeentenhuisman schreef:Wie kan mij vertellen welke HHK gemeenten er op Walcheren/Zuid Beverland zijn?
Op kaartje drukken en dan zie je de gemeenten.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
Als je op vakantie gaat naar Zeeland kun je natuurlijk ook naar één van de tientallen andere reformatorische kerken gaan. In elk dorp is wel een hervormde gemeente ter rechterzijde, of anders wel een (oud) gereformeerde gemeente. Alleen als je in west-zeeuws-vlaanderen zit, is er minder keus. Al kun je dan op zondag ook naar Oostburg rijden waar bijvoorbeeld een oud-gereformeerde gemeente en een gereformeerde gemeente is.
sirdanilot schreef:Als je op vakantie gaat naar Zeeland kun je natuurlijk ook naar één van de tientallen andere reformatorische kerken gaan. In elk dorp is wel een hervormde gemeente ter rechterzijde, of anders wel een (oud) gereformeerde gemeente. Alleen als je in west-zeeuws-vlaanderen zit, is er minder keus. Al kun je dan op zondag ook naar Oostburg rijden waar bijvoorbeeld een oud-gereformeerde gemeente en een gereformeerde gemeente is.
Wij kerken in zeeland altijd in een plaatselijke GG maar ik vroeg mij af of er ook een HHK in de buurt was.
Je bedoelt waarschijnlijk HHG ipv HHK.huisman schreef:sirdanilot schreef:Als je op vakantie gaat naar Zeeland kun je natuurlijk ook naar één van de tientallen andere reformatorische kerken gaan. In elk dorp is wel een hervormde gemeente ter rechterzijde, of anders wel een (oud) gereformeerde gemeente. Alleen als je in west-zeeuws-vlaanderen zit, is er minder keus. Al kun je dan op zondag ook naar Oostburg rijden waar bijvoorbeeld een oud-gereformeerde gemeente en een gereformeerde gemeente is.
Wij kerken in zeeland altijd in een plaatselijke GG maar ik vroeg mij af of er ook een HHK in de buurt was.
-
Ik vind het nog steeds 'vragen naar de bekende weg' want via kerktijden kun je 'zoek kerken in de buurt per postcode' gebruiken (al moet ik zelf zeggen dat ik het zo gauw niet aan de praat krijg).
Je zult dus naar Erremuu (zeeuws voor Arnemuiden) moeten rijden voor een HHK.
Je zult dus naar Erremuu (zeeuws voor Arnemuiden) moeten rijden voor een HHK.