Hervormde vrouwen trekken samen op
Hervormde vrouwen trekken samen op
De Hervormde vrouwenbond wil ook openstaan voor HHK-vrouwenverenigingen, lees ik in http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=1213883
En zo hoort het ook.
En zo hoort het ook.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
De grondslag voor de vrouwenbond is de Bijbel en de daarop gegronde 3 gereformeerde belijdenisgeschriften, dus dat zou eigenlijk geen probleem mogen zijn.Oorspronkelijk gepost door MatthijsHet gaat om de grondslag denk ik.Oorspronkelijk gepost door MS
Dat deden de kerkgangers ook.
Die ook niet meer, dus waarom vrouwen wel? Die vraag kun je ook stellen.
Maar ik ben bang dat de onderlinge sfeer en liefde dermate is bekoeld dat het er niet van zal komen dat er samen op wordt getrokken.
[Aangepast op 11/5/05 door elbert]
Of dat dat mogelijk is weet ik niet, Bij ons is wel geprobeerd om samen een vrouwenvereniging te vormen, maar dat is niet gelukt dus heeft de HNHK een eigen vrouwenvereniging.
Het zou wel moeten kunnen maar ik denk dat er in sommige plaatsen teveel heeft plaatsgevonden.
En ik denk als jou dominee door de PKN net uit zijn pastorie gekinkerd is en op straat gezet dat de sfeer dan niet bepaald goed is om dan als vrouwenvereniging samen tegaan.
Ik denk dat dat een beetje teveel gevraagt is.
Het zou wel moeten kunnen maar ik denk dat er in sommige plaatsen teveel heeft plaatsgevonden.
En ik denk als jou dominee door de PKN net uit zijn pastorie gekinkerd is en op straat gezet dat de sfeer dan niet bepaald goed is om dan als vrouwenvereniging samen tegaan.
Ik denk dat dat een beetje teveel gevraagt is.