Onze kerk
wij hebben 150 psalmen... :$Oorspronkelijk gepost door Gian
Psalm151
ID3TRCKTIT2HoogconjunctuurTPE1Solist onbekendTALBTYERTCONCOMMengTCOMTOPETCOPWXXXTENCÿû’i "’@üj€ bÈ&$pÉrÐ{ Àg±døï6È ~Œœ¸˜¯ a¼ì 2Ñ æ†‰ƒk
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Misschien moet je deze proberen: http://home.filternet.nl/~broekhoff/liedjeonzekerk.mp3
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Je bedoelt: zet de site bij favouriten en vervang dan de naam in liedjeonzekerk.mp3 ??Oorspronkelijk gepost door Unionist
Uiteraard. Foutje van mij.
Sla hem op, vernieuw de naam in liedjeonzekerk.mp3 en speel hem dan af.
dat werkt in iedergeval niet...
of je bedoelt: sla de website op in je pc, geef het de naam liedjeonzekerk.mp3
zoek onder 'Mijn documenten' en klik deze aan.
Als je dit doet... doet ie t nogsteeds niet
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Nee, je moet de file opslaan en daarna de naam veranderen in .mp3. Als het dan nog niet werkt, rechts-klik dan op de file en kies Openen met... en kies dan bijv. Windows media player of zo.
Overigens een raar liedje. De muziek (carnavalskraker) past totaal niet bij de boodschap, de terminologie is rooms katholiek maar er wordt wel gehakt op het verschijnsel leespreken, qua tekst is het ook niet bepaald om over naar huis te schrijven.
Overigens een raar liedje. De muziek (carnavalskraker) past totaal niet bij de boodschap, de terminologie is rooms katholiek maar er wordt wel gehakt op het verschijnsel leespreken, qua tekst is het ook niet bepaald om over naar huis te schrijven.