beroepingswerk, deel 1
beroepingswerk, deel 1
Komende week gaan ook wij als gemeente weer beroepen. Bij ons op het tweetal staat naast uiteraard student van Manen t.o. ds. Mouw. Maar student van Manen ken ik niet. Hij is w.s. wel eens bij ons geweest maar ik was er toen hws niet. Wie kent hem wel en wil mij daar van op de hoogte brengen? Ik wil graag weten op wie ik stem. Antwoorden graag via U2U omdat ik deze post op slot zet om discussies over personen te voorkomen 

Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Wilnis heeft al heel wat keren beroepen sinds Ds Meeuse weg is. Het is te hopen dat Jan het aanneemt.
(dan komen bovendien zijn preken op Http://www.hervormdwilnis.nl/preken3.php en dat zou mooi zijn...)
(dan komen bovendien zijn preken op Http://www.hervormdwilnis.nl/preken3.php en dat zou mooi zijn...)
fam van?Unionist schreef:Wilnis heeft al heel wat keren beroepen sinds Ds Meeuse weg is. Het is te hopen dat Jan het aanneemt.
volgens mij z'n broerjacob schreef:fam van?Unionist schreef:Wilnis heeft al heel wat keren beroepen sinds Ds Meeuse weg is. Het is te hopen dat Jan het aanneemt.
't Is net hoe je het bekijkt. Broeder, dat wel.Lecram schreef:volgens mij z'n broerjacob schreef:
fam van?
Jan is een oud-collega van mij en zat vroeger ook in mijn gemeente. HIj is toen Hervormd geworden, maar ik beschouw hem nog steeds als broeder.Toen ik nog lesgaf, heb ik twee van zijn kinderen in de klas mogen hebben. Dus ik ken hem vrij goed.
En ik heb 'm een paar keer horen preken en dat was zeer de moeite waard.
Het is al het 9e beroep dat de Hervormde Gemeente van Wilnis uitbrengt in de vacature W. C. Meeuse die vertrok naar Bilthoven.
1. ds. A. L. van Zwet, Hoevelaken
2. ds. P. van Duijvenboden, Den Bommel
3. ds. J. C. Klein, Sint Philipsland
4. ds. A. van Vuuren, Barendrecht (W.B.A.)
5. ds. F. Wijnhorst, Ermelo
6. ds. A. J. Sonneveld, Lopik
7. ds. G. J. Hiensch, Lekkerkerk (Deelgemeente)
8. ds. M. Aangeenbrug, Barneveld
9. kand. J. P. Ouwehand, Apeldoorn
1. ds. A. L. van Zwet, Hoevelaken
2. ds. P. van Duijvenboden, Den Bommel
3. ds. J. C. Klein, Sint Philipsland
4. ds. A. van Vuuren, Barendrecht (W.B.A.)
5. ds. F. Wijnhorst, Ermelo
6. ds. A. J. Sonneveld, Lopik
7. ds. G. J. Hiensch, Lekkerkerk (Deelgemeente)
8. ds. M. Aangeenbrug, Barneveld
9. kand. J. P. Ouwehand, Apeldoorn
Ze bedoelen (volgens mij) of de GG ds Meeuse familie is van die PKN predikant.Unionist schreef:'t Is net hoe je het bekijkt. Broeder, dat wel.Lecram schreef:volgens mij z'n broerjacob schreef:
fam van?
Jan is een oud-collega van mij en zat vroeger ook in mijn gemeente. HIj is toen Hervormd geworden, maar ik beschouw hem nog steeds als broeder.Toen ik nog lesgaf, heb ik twee van zijn kinderen in de klas mogen hebben. Dus ik ken hem vrij goed.
En ik heb 'm een paar keer horen preken en dat was zeer de moeite waard.