Je kunt bellen voor het weerbericht, het nieuws. de voetbaluistslagen, nu kun je ook bellen om een preek(je) te beluisteren.
http://www.stilstaan.nl
Een preek via je mobieltje, hoe vind je dat?
preken via je mobieltje
preken via je mobieltje
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Wie gaat er nou via z'n mobiele foon een preekie luisteren.
Alhoewel, ik je carkit zou het nog wel wat zijn, en als je toch teveel belminuten heb....
Mijn cd-player in mijn auto speelt geen gebrandde cd's.
Is daar iets aan te doen? Als ik een eind weg moet zou ik graag iets willen luisteren, of wordt dat toch een anderen auto-radio-cd..?
Alhoewel, ik je carkit zou het nog wel wat zijn, en als je toch teveel belminuten heb....
Mijn cd-player in mijn auto speelt geen gebrandde cd's.
Is daar iets aan te doen? Als ik een eind weg moet zou ik graag iets willen luisteren, of wordt dat toch een anderen auto-radio-cd..?
He he, eindelijk iemand die 'm doorheeft. Jij als katholiek kent natuurlijk wel een van de lofliederen op de heilige Nicolaas van Myra: Zie (Ecce) de maan schijnt door de bomen.Oorspronkelijk gepost door Lambertus
unionist
oh ennuh die latijnse tekst die je heb "de maan schijnt door de bomen " begrijp ik niet echt maar leuk isie wel
hoi
Ik vond het wel plechtig staan. Beschouw het als een parodie op de hoogdravende handtekeningen van anderen...
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Tja, alleen vraag ik me af of een peugeo'tje 205 veilig genoeg is om zoiets aan te schaffen....Oorspronkelijk gepost door LecramDie heb ik ook en het is ideaal. Het maakt een CD wisselaar overbodig. Van hier tot Zuid-Europa op 1 CDOorspronkelijk gepost door love
Nee.....niets aan te doen Gian.
Wordt toch een nieuwe kopen denk ik.
Neem er dan gelijk 1 die ook mp3 's kan
afspelen!!! is wel zo handig!!
Peugeotjes via de ALDI?Oorspronkelijk gepost door Gabriëlle
Die van de Aldi zijn niet zo duur hoor, en doen het goed
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.