Refoforum in het RD!
Re: Refoforum in het RD!
Ik ben weer wat wijzer ....:-)Erasmiaan schreef:http://www.refdag.nl/achtergrond/consum ... s_1_643695
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Wat zijn fromulieren van engiheid?
Het is een aardig artikel, dat echter slechts informatief is.
Ik had verwacht dat er ook nog een tegengeluid te horen zou zijn.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Wat voor tegengeluid en van wie, Luther?
Luther schreef:Het is een aardig artikel, dat echter slechts informatief is.

Het gaat zoals bij de leggings.
Men heeft zich bij het verschijnsel neergelegd.
Eens! Deze fora hebben ook hun nadelen. Maar ik begrijp via Twitter dat dit deel 1 van een tweeluik is. Dus wellicht komt het tegengeluid nog.Luther schreef:Het is een aardig artikel, dat echter slechts informatief is.
Ja, leve de tegengeluiden. De fundamentalisten aan het woord.
Doe nou eens gewoon positief over het verschijnsel en hang je vermeende gave des onderscheids niet zo buiten.
Doe nou eens gewoon positief over het verschijnsel en hang je vermeende gave des onderscheids niet zo buiten.
Haha, refo! Je hebt helemaal gelijk. Ik ga je postings het komende jaar op deze fantastische uitspraak toetsen.refo schreef:Ja, leve de tegengeluiden. De fundamentalisten aan het woord.
Ik zie het probleem ook niet zo. Heb in elk geval niet het gevoel dat ik me met onoorbare dingen bezighoud.
Je kunt je vanaf vandaag in ieder geval weer een heel klein beetje meer koningin van het forum voelen ;-)Afgewezen schreef:Ik zie het probleem ook niet zo. Heb in elk geval niet het gevoel dat ik me met onoorbare dingen bezighoud.
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Ik mis toch wel sommige "aansprekende" namen? Van mods.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Volgens mij staan er geen nicknames in, dus wie weet hebben ze wel mods geinterviewd. Of bedoel je vooraan?
Wie altijd goed opgelet heeft weet precies wie wie is, op ieder genoemd forum.Chrisje72 schreef:Volgens mij staan er geen nicknames in, dus wie weet hebben ze wel mods geinterviewd. Of bedoel je vooraan?
't Is een beetje puzzelwerk, maar het klopt als een bus.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Dat komt volgende week, deel 2 van het tweeluik.Mara schreef:Ik mis toch wel sommige "aansprekende" namen? Van mods.
Biblebelt 2.0, leuk gevonden die term.