Goede kerk in VS/Denver

Plaats reactie
rekcor
Berichten: 1981
Lid geworden op: 15 aug 2005, 11:25

Goede kerk in VS/Denver

Bericht door rekcor »

Over een paar maanden hoop ik week in Denver te verblijven, i.v.m. een wetenschappelijk congres. Nu kom ik op zaterdag aan, en wil ik op zondag een goede kerk bezoeken.

Weten jullie wat een beetje goede kerken zijn in de VS / Denver?
Gebruikersavatar
jakobmarin
Berichten: 3523
Lid geworden op: 04 aug 2004, 13:42

Re: Goede kerk in VS/Denver

Bericht door jakobmarin »

rekcor schreef:Over een paar maanden hoop ik week in Denver te verblijven, i.v.m. een wetenschappelijk congres. Nu kom ik op zaterdag aan, en wil ik op zondag een goede kerk bezoeken.

Weten jullie wat een beetje goede kerken zijn in de VS / Denver?
www.kerkdienstgemist.nl ? :super
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Goede kerk in VS/Denver

Bericht door Bert Mulder »

Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33452
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Goede kerk in VS/Denver

Bericht door Tiberius »

Daar heeft hij niet zo veel aan: You are not logged in or you do not have permission to access this page. ;)
Je kan de resultaten beter even hierheen kopiëren.
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Goede kerk in VS/Denver

Bericht door Bert Mulder »

Tiberius schreef:
Daar heeft hij niet zo veel aan: You are not logged in or you do not have permission to access this page. ;)
Je kan de resultaten beter even hierheen kopiëren.

dat had ik dus niet in de gaten... op Puritanboard zijn sommige gedeelten van het forum voor 'members only'.

hier dus een abstract:
There is a PRC at Loveland...

I visited a PCA church near Arvada while on vacation several years ago. It seemed healthy at the time, and I didn't have any concerns with what I heard there. The folks were friendly. Unfortunately, I have no current info.

Here it is: Home :: Covenant Presbyterian Church, Wheat Ridge


Covenant
6100 West 44th Ave | Wheat Ridge CO 80033 | 303-424-888

There's an American Reformed Church in Westminster.

My friend, Shane, is the pastor of the Denver RPCNA. It is in Westminster. He is a good guy with a nice young family. You can hear his sermons on SermonAudio.com - Westminster Reformed Presbyterian Church

You can call him at his study too. He would be more than willing to talk with you about his congregation. He will also give an honest assessment in regard to questions and concerns.
Westminster Reformed Presbyteryian Church
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
rekcor
Berichten: 1981
Lid geworden op: 15 aug 2005, 11:25

Re: Goede kerk in VS/Denver

Bericht door rekcor »

jakobmarin schreef:
rekcor schreef:Over een paar maanden hoop ik week in Denver te verblijven, i.v.m. een wetenschappelijk congres. Nu kom ik op zaterdag aan, en wil ik op zondag een goede kerk bezoeken.

Weten jullie wat een beetje goede kerken zijn in de VS / Denver?
www.kerkdienstgemist.nl ? :super
Hehe, nee ik wil graag een echte kerkdienst bezoeken.
Dank Bert, ik zal daar eens wat posten (als de admins mij niet te licht bevinden :)). Ik bedoelde trouwens de stad Denver, niet de staat.
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Goede kerk in VS/Denver

Bericht door Bert Mulder »

ik ken Denver niet, maar lijkt dat Westminster net buiten Denver zelf is...

Loveland is verder weg...

Arvada is ook net buiten Denver.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
rekcor
Berichten: 1981
Lid geworden op: 15 aug 2005, 11:25

Re: Goede kerk in VS/Denver

Bericht door rekcor »

Ik bedoelde natuurlijk niet de (non-existing) staat Denver, maar Denver-centrum, niet één van de voorsteden. Ik heb niet zo'n zin om eerst een bus/tram/metro/taxi te hoeven nemen naar de kerk.

Nogmaals dank.
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Re: Goede kerk in VS/Denver

Bericht door Unionist »

Misschien heb je hier iets aan. Kun je ook alvast voorproeven: http://www.sermonaudio.com/sermonssourc ... C+Colorado
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
rekcor
Berichten: 1981
Lid geworden op: 15 aug 2005, 11:25

Re: Goede kerk in VS/Denver

Bericht door rekcor »

Unionist schreef:Misschien heb je hier iets aan. Kun je ook alvast voorproeven: http://www.sermonaudio.com/sermonssourc ... C+Colorado
Danku!
Plaats reactie