VAKANTIE BIJBELWEEK
Iedereen is ook uitgenodigd voor de Vakantie Bijbel Week in IJsselmuiden.
Van 17 t/m 20 augustus.
Zie voor meer informatie www.vakantiebijbelweek.tk
Van 17 t/m 20 augustus.
leuke foto's, ben ze op dit moment (pas) aan het bekijken.Oorspronkelijk gepost door de Paus
Iedereen is ook uitgenodigd voor de Vakantie Bijbel Week in IJsselmuiden.
Van 17 t/m 20 augustus.
In relatie tot wat doe je deze uitspreek? Ik vat het eerlijk gezegd niet helemaal.Oorspronkelijk gepost door england
Ja, zo kun je jongeren wel voor Christus winnen, hun zonden laten zien, de heiligheid en majesteit van God tonen, en het zaligmakende werk van Christus benadrukken.........
Bij ons is in de herfstvakantie ook een vakantiebijbelclub, door de kinderevangelisatie van onze kerk. Maar dat is veel kleinschaliger dan de in deze topic genoemde VBC's, als ik dat zo bekijk.
Het is ook simpeler: Bijbelvertelling, Lied/tekst leren, verrassingsstoel o.i.d., spelletjes en een knutselwerkje.
De derde (laatste) dag pannenkoeken eten.
Dit jaar hoop ik ook weer mee te helpen. Er komen bij ons veel asielzoekers, omdat er een AZC is in ons dorp.
'k Ben benieuwd hoe het gaat!
Wie doet er wel eens mee met het organiseren van een vakantie bijbelweek?
Bij ons is het volgende week drie ochtenden. Aan het einde van elke ochtend is er 'verrassingstijd/verrassingstoel. DIt houdt in dat iemand van de leiding een soort spelletje, puzzeltje, sketch maakt, waarbij twee kinderen iets kunnen winnen.
Ik herinner me bijv. een paraplu waaraan briefjes hingen, elk kind mocht een briefje pakken en op 1 briefje stond dan : Prijs (zoiets).
Alleen nu komt het: Ik ben een keer degene die iets moet verzinnen om twee kinderen een prijsje te laten winnen, maar ik heb ff geen ideeen! Wie heeft dit ook wel eens moeten doen, of heeft een leuk idee?Het mooiste zou zijn, wanneer de Bijbelvertelling er in terugkomt, dus misschien op een of andere manier ook een paar vragen laten beantwoorden over de vertelling o.i.d.
Ik ben een beetje onduidelijk misschien, maar wellicht snappen jullie het en heb je een idee!
Bedankt vast!
Bij ons is het volgende week drie ochtenden. Aan het einde van elke ochtend is er 'verrassingstijd/verrassingstoel. DIt houdt in dat iemand van de leiding een soort spelletje, puzzeltje, sketch maakt, waarbij twee kinderen iets kunnen winnen.
Ik herinner me bijv. een paraplu waaraan briefjes hingen, elk kind mocht een briefje pakken en op 1 briefje stond dan : Prijs (zoiets).
Alleen nu komt het: Ik ben een keer degene die iets moet verzinnen om twee kinderen een prijsje te laten winnen, maar ik heb ff geen ideeen! Wie heeft dit ook wel eens moeten doen, of heeft een leuk idee?Het mooiste zou zijn, wanneer de Bijbelvertelling er in terugkomt, dus misschien op een of andere manier ook een paar vragen laten beantwoorden over de vertelling o.i.d.
Ik ben een beetje onduidelijk misschien, maar wellicht snappen jullie het en heb je een idee!
Bedankt vast!
Bij jullie onder de vlag van de GG?Oorspronkelijk gepost door nicname
Wie doet er wel eens mee met het organiseren van een vakantie bijbelweek?
Bedankt vast!
'k Dacht dat het organiseren van een KBW iets typisch hervormd (PKN?) was.......tenminste als ik van onze regio uitga.
En ja........ik ben er ieder jaar nou bij betrokken.
Een 'breekje' van Breekijzertje