wat Annemoon schrijft, daar kan ik mn naam ook onder zetten....! Wel opmerkelijk inderdaad!

oef nou dan zal ik eens tegendraads gaan doen.Oorspronkelijk gepost door Daphne
Hay Rens,
wat Annemoon schrijft, daar kan ik mn naam ook onder zetten....! Wel opmerkelijk inderdaad!![]()
de kanttekeningen zeggen vervolgens:Wie is de leugenaar, dan die loochent, dat Jezus is de Christus? Deze is de antichrist, die den Vader en den Zoon loochent.
Oorspronkelijk gepost door Rens
Limosa, de kanttekeningen zijn toegevoegde teksten van een eigen interpretatie van de desbetreffende schrijvers.
We nemen toch de Schrift voluit "van kaft tot kaft" zonder er iets aan toe of af te doen?
Hetgeen staat geschreven zullen we dan ook sec moeten aanvaarden, omdat dat OOK door God is geinspireerd het op te tekenen zoals het is opgetekend.
Laten we dan onze katholieke medegelovigen verder vrijwaren van onze "aanvallen" dmv het bepalen dat de Paus en/of de Katholieke kerk de antichrist zou zijn, hetgeen hier veelvuldig is gebeurd.
Zij geloven en aanvaarden God de Vader, en Christus Jezus en aanbidden beiden samen met de Heilige Geest die van beiden uitgaat.