Meeting
Re: MEETING
Ja, ik zeg herfstvakantie, @Jet!
ik ook!
Herfstvakantie is verspreid over 2 weken.
We kunnen ons RF standje op de wegwijs als meetingpoint bestempelen.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
In dat geval kom ik niet, uiteraard.henriët schreef:Herfstvakantie is verspreid over 2 weken.

In dat geval kom ik ook, uiteraard.Mister schreef:In dat geval kom ik niet, uiteraard.henriët schreef:Herfstvakantie is verspreid over 2 weken.

- MarthaMartha
Super leuk!
Herfstvakantie is prima, iets anders ook...
Bij jou Jet? of zoek je nog een locatie?
Ik weet nog wel een gebouwtje in Veenendaal, niet te duur...
zaal, wc's, keuken... en een grote speeltuin, maar die zal in de herfstvakantie wel open zijn voor iedereen, we kunnen navragen tot hoe laat natuurlijk.... maar andere ideeën zijn ook prima natuurlijk....
zaal, wc's, keuken... en een grote speeltuin, maar die zal in de herfstvakantie wel open zijn voor iedereen, we kunnen navragen tot hoe laat natuurlijk.... maar andere ideeën zijn ook prima natuurlijk....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Is dat een grapje, of is er echt een RF-standje?henriët schreef:Herfstvakantie is verspreid over 2 weken.

www.psalmenzingen.nl: 150 psalmen in de berijming-1773.
- Johann Gottfried Walther
Als ik ook mag komen, en begreep dat sommige dat toch wel leuk zouden vinden, ben ik niet voor de Herfstvakantie.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Voor wanneer wel dan?Johann Gottfried Walther schreef:Als ik ook mag komen, en begreep dat sommige dat toch wel leuk zouden vinden, ben ik niet voor de Herfstvakantie.
Wat ons betreft mag het hier.MarthaMartha schreef:Super leuk!
Ik kan ook een locatie regelen in het midden van het land;)
Het maakt voor mij niet uit.
Wij kunnen alleen niet van 18-21 oktober...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik heb onlangs het RD gelezen, en ds. A. Beens heeft me erop gewezen dat een pelgrim niet naar wegwijs behoort te gaan...henriët schreef:Herfstvakantie is verspreid over 2 weken.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
sja, heb ik niet gelezen,Luther schreef:Ik heb onlangs het RD gelezen, en ds. A. Beens heeft me erop gewezen dat een pelgrim niet naar wegwijs behoort te gaan...henriët schreef:Herfstvakantie is verspreid over 2 weken.
zou ik graag de argumenten willen horen en ook vervangende plaatsen waar je als pelgrimsgezin nog naar toe kunt gaan waar je op een normale manier een gezinsuitje kunt hebben, zonder schreeuwende muziek etc.
Als ik met mijn gezin uit wil, wil ik inderdaad niet met al die schreeuwende muziek van de wegwijs en die schreeuwende refozangers en opdringerige folderaars in aanraking komen. Dan wil ik graag gezelligheid.henriët schreef:sja, heb ik niet gelezen,Luther schreef:Ik heb onlangs het RD gelezen, en ds. A. Beens heeft me erop gewezen dat een pelgrim niet naar wegwijs behoort te gaan...henriët schreef:Herfstvakantie is verspreid over 2 weken.
zou ik graag de argumenten willen horen en ook vervangende plaatsen waar je als pelgrimsgezin nog naar toe kunt gaan waar je op een normale manier een gezinsuitje kunt hebben, zonder schreeuwende muziek etc.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Misschien kunnen we het samen doen met onze broeders en zusters van Rehobothforum