Goedendag,
Willemijn op Urk heeft inmiddels een heel aantal DVD's en CD's op haar naam staan. Ze geeft ook concerten voor (in elk geval een paar jaar terug) volle kerken. Verder deelt ze foto's met haar handtekening uit en zijn er petjes van haar te krijgen. Er zijn kinderen die met haar op de foto willen en die langs haar huis willen rijden etc.
Ik doe onderzoek naar Willemijn op Urk. Ik kom zelf ook uit de Gereformeerde Gemeente en zou graag mensen willen spreken die voor of tegen Willemijn zijn.
Ben benieuwd naar de reacties. Wie wil zich beschikbaar stellen voor een interview? Stuur dan mij s.v.p. een PB-tje. Ook als je vragen over het onderzoek heb, kun je dat via een PB-tje laten weten.
Willemijn op Urk
Willemijn op Urk
Laatst gewijzigd door JALP op 23 mei 2011, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Willemijn op Urk
Voor of tegen WillemijnJALP schreef:Goedendag,
Willemijn op Urk heeft inmiddels een heel aantal DVD's en CD's op haar naam staan. Ze geeft ook concerten voor (in elk geval een paar jaar terug) volle kerken. Verder deelt ze foto's met haar handtekening uit en zijn er petjes van haar te krijgen. Er zijn kinderen die met haar op de foto willen en die langs haar huis willen rijden etc.
Ik doe onderzoek naar Willemijn op Urk. Ik kom zelf ook uit de Gereformeerde Gemeente en zou graag mensen willen spreken die voor of tegen Willemijn zijn.
Ben benieuwd naar de reacties.

Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)
Ik neem aan dat het gaat om: wie er wel of niet van de muziek/zang houdt.Kippetje schreef:Voor of tegen WillemijnJALP schreef:Goedendag,
Ben benieuwd naar de reacties.
Smaken verschillen nog steeds, denk ik.
Wat is het doel van dit onderzoek?JALP schreef:Ik doe onderzoek naar Willemijn op Urk. Ik kom zelf ook uit de Gereformeerde Gemeente en zou graag mensen willen spreken die voor of tegen Willemijn zijn.
Ik kan wel een paar interessante onderzoeksvragen verzinnen m.b.t. deze casus, maar ik hoor graag wat jij boven water wilt brengen.
~~Soli Deo Gloria~~
vreemd.. werk ik mee aan het onderzoek van Jalp.. word ik weggeknipt.. en staat er nog niet eens knipknap 

Zie PB.Jozef schreef:vreemd.. werk ik mee aan het onderzoek van Jalp.. word ik weggeknipt.. en staat er nog niet eens knipknap
Ik zou best mee willen doen, lijkt me erg leuk! maar weet niet of het kan aangezien mijn leeftijd! 

You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
-
Ben benieuwd wat voor onderzoek is....dat het mod-team deze actie nog toestemt
...

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
We wachten even af of we meer informatie krijgen over het hoe en waarom van dit onderzoek.
Dan kan opnieuw gekeken worden naar het nut hiervan.
Vooralsnog vind ik dit topic stuitend en sluit het.
Ook (zeker..) meisjes als Willemijn hebben bescherming nodig tegen allerlei vorm van aandacht.
Dan kan opnieuw gekeken worden naar het nut hiervan.
Vooralsnog vind ik dit topic stuitend en sluit het.
Ook (zeker..) meisjes als Willemijn hebben bescherming nodig tegen allerlei vorm van aandacht.
Jalp geeft wat meer informatie over het onderzoek.
Zoals beloofd: hierbij wat meer informatie over mijn onderzoek. Ik vind het leuk als er gereageerd wordt op het onderwerp. Verder ben ik dus op zoek naar mensen/ gezinnen die voor of tegen Willemijn zijn.
In het kader van mijn studie Sociologie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam doe ik onderzoek naar de betekenis die reformatorische kinderen/jongeren geven aan ‘Willemijn op Urk’. Voor dit onderzoek wil ik interviews uitvoeren met kinderen die fan zijn van Willemijn en met hun ouders.
Tijdens mijn studie ben ik geïnteresseerd geraakt in de manier waarop reformatorische
christenen hun identiteit vormgeven in de moderne geseculariseerde samenleving. Mijn interesse komt vooral voort uit het feit dat ik zelf deel uitmaak van de gereformeerde gezindte. In het vervolg van mijn studie en mijn leven hoop ik daarom verder onderzoek te doen naar de reformatorische identiteit.
Mijn belangrijkste doel is om voor de gereformeerde gezindte zelf iets te kunnen betekenen door inzicht te verschaffen in processen van identiteitsvorming in onze kring.
Zoals u wellicht weet zijn de CD’s en DVD’s van Willemijn populair onder (een deel van) de kinderen in de Reformatorische gezindte. Dat is ook de reden waarom ik ervoor gekozen heb om mij te verdiepen in haar achterban.
In het kader van mijn studie Sociologie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam doe ik onderzoek naar de betekenis die reformatorische kinderen/jongeren geven aan ‘Willemijn op Urk’. Voor dit onderzoek wil ik interviews uitvoeren met kinderen die fan zijn van Willemijn en met hun ouders.
Tijdens mijn studie ben ik geïnteresseerd geraakt in de manier waarop reformatorische
christenen hun identiteit vormgeven in de moderne geseculariseerde samenleving. Mijn interesse komt vooral voort uit het feit dat ik zelf deel uitmaak van de gereformeerde gezindte. In het vervolg van mijn studie en mijn leven hoop ik daarom verder onderzoek te doen naar de reformatorische identiteit.
Mijn belangrijkste doel is om voor de gereformeerde gezindte zelf iets te kunnen betekenen door inzicht te verschaffen in processen van identiteitsvorming in onze kring.
Zoals u wellicht weet zijn de CD’s en DVD’s van Willemijn populair onder (een deel van) de kinderen in de Reformatorische gezindte. Dat is ook de reden waarom ik ervoor gekozen heb om mij te verdiepen in haar achterban.
- Jean le Fontain
- Contacteer:
Oké, onderzoeksvraag is helder.JALP schreef:Zoals beloofd: hierbij wat meer informatie over mijn onderzoek. Ik vind het leuk als er gereageerd wordt op het onderwerp. Verder ben ik dus op zoek naar mensen/ gezinnen die voor of tegen Willemijn zijn.
Reacties graag per PB.
Deze discussie sluiten we hier.