:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:jan03 schreef:
Mini-naar-duikelenburgse-buiten-dagen, jolanda met een knot en krijsende kinderen, helma en uitgeworpen die frikandellen aan het eten waren.. :mrgreen: :mrgreen:
Wist je dat . . . [3]
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
-
afgewezen gisteren jarig.
Wisten jullie dat Afgewezen gisteren jarig was? :idea:
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
- Wilma van den Berg
Re: afgewezen gisteren jarig.
Nee.... Daarom bij deze: Afgewezen, alsnog van harte gefeliciteerd!uitgeworpen schreef:Wisten jullie dat Afgewezen gisteren jarig was? :idea:
- Wilma van den Berg
Mijn collega heeft dat ventje gereanimeerd. Ze loopt nu een tijdje thuis en dat kan ik heel goed begrijpen. Leuke vakantie heb je danLassie schreef:Wat erg zeg.JolandaOudshoorn schreef:Vanmorgen werd ik gebeld met de mededeling dat een goede kennis van onze familie zijn zoon heeft verloren. Hartstilstand. Onvoorstelbaar. Hij heeft bij mij in de klas gezeten, dus ik ben er echt van slag van. Je denkt zo vaak: ik ben nog zo jong (26) en heb nog een heel leven voor me. Nu weet je het weer: je moet ten allen tijde bereid zijn om Hem te kunnen ontmoeten!
Gelijk het gras si ons kortstondig leven....:
:
:
ik denk met je mee. Want ik kreeg net het volgende bericht van mijn broer door: Het zoontje van mijn nicht en neef is gisteren overleden. Hij is verdronken in het peuterbadje op de camping in Harich. (klein zoon van S.D. Post, sommigen zullen hem wel kennen).
ik ben kapot.:
:
HARICH - Op camping De Verborgen Hoek in het Friese Harich is zondag de 2-jarige Jelle van den Beukel uit Ermelo verdronken. De peuter kwam in het zwembad terecht dat op dat moment gesloten was.
Volgens een van de campinggasten is de peuter aan de aandacht ontsnapt van de ouders en over de rand van het zwembad geklommen. Omdat het bad op zondag dicht is, duurde het even voordat het kind werd gevonden. De peuter is direct gereanimeerd en met een traumahelikopter naar het ziekenhuis in Leeuwarden gebracht. Daar is het in de loop van de dag overleden.
Op de camping heerst grote verslagenheid. Tijdens de avonddiensten van de gereformeerde gemeente in Oude Mirdum en de hervormde gemeente (PKN) in Lemmer, werd zondag aandacht geschonken aan het ongeval. Eveneens was er gisteravond een bijeenkomst voor campinggasten, waarbij een aanwezige ouderling een meditatie hield over psalm 77.

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
God staat hen bij in deze moeilijk weg!vlinder schreef:Mijn collega heeft dat ventje gereanimeerd. Ze loopt nu een tijdje thuis en dat kan ik heel goed begrijpen. Leuke vakantie heb je danLassie schreef:Wat erg zeg.JolandaOudshoorn schreef:Vanmorgen werd ik gebeld met de mededeling dat een goede kennis van onze familie zijn zoon heeft verloren. Hartstilstand. Onvoorstelbaar. Hij heeft bij mij in de klas gezeten, dus ik ben er echt van slag van. Je denkt zo vaak: ik ben nog zo jong (26) en heb nog een heel leven voor me. Nu weet je het weer: je moet ten allen tijde bereid zijn om Hem te kunnen ontmoeten!
Gelijk het gras si ons kortstondig leven....:
:
:
ik denk met je mee. Want ik kreeg net het volgende bericht van mijn broer door: Het zoontje van mijn nicht en neef is gisteren overleden. Hij is verdronken in het peuterbadje op de camping in Harich. (klein zoon van S.D. Post, sommigen zullen hem wel kennen).
ik ben kapot.:
:
HARICH - Op camping De Verborgen Hoek in het Friese Harich is zondag de 2-jarige Jelle van den Beukel uit Ermelo verdronken. De peuter kwam in het zwembad terecht dat op dat moment gesloten was.
Volgens een van de campinggasten is de peuter aan de aandacht ontsnapt van de ouders en over de rand van het zwembad geklommen. Omdat het bad op zondag dicht is, duurde het even voordat het kind werd gevonden. De peuter is direct gereanimeerd en met een traumahelikopter naar het ziekenhuis in Leeuwarden gebracht. Daar is het in de loop van de dag overleden.
Op de camping heerst grote verslagenheid. Tijdens de avonddiensten van de gereformeerde gemeente in Oude Mirdum en de hervormde gemeente (PKN) in Lemmer, werd zondag aandacht geschonken aan het ongeval. Eveneens was er gisteravond een bijeenkomst voor campinggasten, waarbij een aanwezige ouderling een meditatie hield over psalm 77.: Maar ook voor die ouders erg moeilijk hoor.
... Ik een ieder sterkte wens die dat nodig heeft...
... Vandaag mn eerste 'vrije dag' (van de 3.5) is en ik héérlijk heb uitgeslapen...
... Ik best zou willen ruilen met Lizzy, heerlijk een aantal weken vrij :o
... Ik Lizzy adviseer 'alles uit de weken te halen' en optimaal te genieten!
... Mijn auto'tje nu toch echt bijna komt
... Ik nog héééél even moet wachten!
... Vandaag mn eerste 'vrije dag' (van de 3.5) is en ik héérlijk heb uitgeslapen...
... Ik best zou willen ruilen met Lizzy, heerlijk een aantal weken vrij :o

... Ik Lizzy adviseer 'alles uit de weken te halen' en optimaal te genieten!
... Mijn auto'tje nu toch echt bijna komt

... Ik nog héééél even moet wachten!
- Wilma van den Berg
...ik gisteren het volgende las:
"Wanneer iemand belijdenis heeft afgelegd en zich in de kerk of het huis Gods gedrongen heeft, is het niet de vraag: heeft hij het leven, heeft hij de rechte grondbeginselen? Nee, de vraag moet zijn: draagt hij vrucht? De man in deze gelijkenis (Lukas 13:6) kwam en zocht vrucht daarop. Het doet er niet toe wie u binnengebracht heeft, God, de duivel, of uw eigen naar eer zoekend hart. Tot ieder komt de vraag: Draagt u vrucht? (..) God zal weldra komen om vrucht te zoeken"....
"Wanneer iemand belijdenis heeft afgelegd en zich in de kerk of het huis Gods gedrongen heeft, is het niet de vraag: heeft hij het leven, heeft hij de rechte grondbeginselen? Nee, de vraag moet zijn: draagt hij vrucht? De man in deze gelijkenis (Lukas 13:6) kwam en zocht vrucht daarop. Het doet er niet toe wie u binnengebracht heeft, God, de duivel, of uw eigen naar eer zoekend hart. Tot ieder komt de vraag: Draagt u vrucht? (..) God zal weldra komen om vrucht te zoeken"....
ik vind dit wel heel negatief qua woordkeuze...........als of je je zonder toestemming van de Ander je toegang hebt geforceerd.........Wilma van den Berg schreef:...ik gisteren het volgende las:
"Wanneer iemand belijdenis heeft afgelegd en zich in de kerk of het huis Gods gedrongen heeft, is het niet de vraag: heeft hij het leven, heeft hij de rechte grondbeginselen? Nee, de vraag moet zijn: draagt hij vrucht?
en wat vindt jij dat verstaan moet worden onder "vrucht"??
Moderatorbericht: