Heb je een studenten-OV, dan heeft het géén consequenties. Met een gewone OV-chipkaart niet uitchecken, dat kost je het volledige opstart-tarief voor die rit (4 EUR voor de bus, 20 EUR voor de trein meen ik). Dit geld kan je gewoon terugvragen: http://www.ov-chipkaart.nl/faq/iframe/?n=1131Ichtus schreef:Dat ik van de week niet uitgecheckt heb met m'n OV-chipkaart. Ben benieuwd wat de consequenties zijn...
Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
Gewone OV-chipkaart...memento schreef:Heb je een studenten-OV, dan heeft het géén consequenties. Met een gewone OV-chipkaart niet uitchecken, dat kost je het volledige opstart-tarief voor die rit (4 EUR voor de bus, 20 EUR voor de trein meen ik). Dit geld kan je gewoon terugvragen: http://www.ov-chipkaart.nl/faq/iframe/?n=1131Ichtus schreef:Dat ik van de week niet uitgecheckt heb met m'n OV-chipkaart. Ben benieuwd wat de consequenties zijn...
Ik was met de trein. Nooit meer aan gedacht om uit te checken toen ik uitstapte. Volgende week maar NS-klantenservice bellen...

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ligt Solcon eruit? Resetten, opnieuw opstarten, niks helpt. Op de modem branden ook maar 3 ipv 4 groene lampjes.
Hier werkt alles naar behoren.Kislev schreef:Ligt Solcon eruit? Resetten, opnieuw opstarten, niks helpt. Op de modem branden ook maar 3 ipv 4 groene lampjes.
Hier ook geen solconproblemenKislev schreef:Ligt Solcon eruit? Resetten, opnieuw opstarten, niks helpt. Op de modem branden ook maar 3 ipv 4 groene lampjes.
~~Soli Deo Gloria~~
Na een dik half uur deed de router het opeens weer. Blijkbaar een plaatselijk Solcon probleempje.
Zat een vogeltje op de lijn.Kislev schreef:Na een dik half uur deed de router het opeens weer. Blijkbaar een plaatselijk Solcon probleempje.
-
Van mensen waar je niets van hoort terwijl je veel geregeld hebt
Daar wordt je gewoon moe van.

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Eindelijk gedaan. Krijg nog centen toe. Valt dat even meeIchtus schreef:Gewone OV-chipkaart...memento schreef:Heb je een studenten-OV, dan heeft het géén consequenties. Met een gewone OV-chipkaart niet uitchecken, dat kost je het volledige opstart-tarief voor die rit (4 EUR voor de bus, 20 EUR voor de trein meen ik). Dit geld kan je gewoon terugvragen: http://www.ov-chipkaart.nl/faq/iframe/?n=1131Ichtus schreef:Dat ik van de week niet uitgecheckt heb met m'n OV-chipkaart. Ben benieuwd wat de consequenties zijn...
Ik was met de trein. Nooit meer aan gedacht om uit te checken toen ik uitstapte. Volgende week maar NS-klantenservice bellen...

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
dat ik stil sta (qua lijnen).
- Katharina van Bora
Wat vervelend! Dat gevoel herken ik, maar mijn ervaring is ook: gewoon doorgaan, de aanhouder wint (meestal). Veel succes!Lassie schreef:dat ik stil sta (qua lijnen).

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Ja, ik wil graag. Dank je wel.Katharina van Bora schreef:Wat vervelend! Dat gevoel herken ik, maar mijn ervaring is ook: gewoon doorgaan, de aanhouder wint (meestal). Veel succes!Lassie schreef:dat ik stil sta (qua lijnen).Zet m op!
Dat het toilet beneden verstopt is
Mijn man is al anderhalf uur bezig met trekveer, tuinslang, er hangt een heerlijke geur hier in huis.
Versgemaakte appelmoes met rioollucht

Mijn man is al anderhalf uur bezig met trekveer, tuinslang, er hangt een heerlijke geur hier in huis.
Versgemaakte appelmoes met rioollucht

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Het toilet is weer gemaakt gelukkig.
Een professioneel apparaat gehuurd en binnen no time geklaard
Maar ik heb me er even in verdiept, om evt te voorkomen, een gemiddeld gezin heeft 1 x per 10 jaar last van verstopping in riool
Vooral mensen die etensresten en frituurvet (!) en natte doekjes door het toilet spoelen.
Dat doen we allemaal niet.
En die agressieve ontstoppers (vloeibaar of poeder) kunnen de zaak erger maken !
Een professioneel apparaat gehuurd en binnen no time geklaard

Maar ik heb me er even in verdiept, om evt te voorkomen, een gemiddeld gezin heeft 1 x per 10 jaar last van verstopping in riool

Vooral mensen die etensresten en frituurvet (!) en natte doekjes door het toilet spoelen.
Dat doen we allemaal niet.
En die agressieve ontstoppers (vloeibaar of poeder) kunnen de zaak erger maken !
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dat ik me gewoon *piep* voel. Was het maar zomer.