en dat hij komt vanmiddag

MarthaMartha schreef:van demo
en dat hij komt vanmiddag
Als ik iemand vindt die 2 gaskachels van mij wil hebben.monique schreef:iedereen word wel ergen blij van maar waar word jij blij van?
als het nou houtkachels waren.. tsja.caprice schreef:Als ik iemand vindt die 2 gaskachels van mij wil hebben.monique schreef:iedereen word wel ergen blij van maar waar word jij blij van?![]()
http://link.marktplaats.nl/270175956
Voor RF'ers gratis.
Leuk, de mijne ook wel eens gelukkig! Dat zijn idd.leuke momenten als je daar bij bent. Kan toch soms heel spontaan?!Droelie schreef:van mn vader en moeder die in gekke verliefde bui zijn, ik zit hier te big smilen achter mn laptoppie
Het is vooral geweldig om zoiets te zien na een zware periode waar ze doorheen gegaan zijn en waar ze nog doorheen moeten....Gijs83 schreef:Leuk, de mijne ook wel eens gelukkig! Dat zijn idd.leuke momenten als je daar bij bent. Kan toch soms heel spontaan?!Droelie schreef:van mn vader en moeder die in gekke verliefde bui zijn, ik zit hier te big smilen achter mn laptoppie
Sterkte meid, met alle "zooi", maar jij bent als alles klaar is vast wel weer een blij gevoel!Lassie schreef:op dit moment ff nergens van....![]()
nou dat niet....Orchidee schreef:Sterkte meid, met alle "zooi", maar jij bent als alles klaar is vast wel weer een blij gevoel!Lassie schreef:op dit moment ff nergens van....![]()
![]()
Heerlijk toch.......nieuwe kozijnen en glas