Succes met het maken van je afscheidsboek.henriët schreef:afscheidsboek afmaken, en vanmiddag afscheid nemen....
![]()
ach, ik hoop niet dat het heeeel erg is???Daphne schreef:Ik zou van 8 tot 16uur werken... maar heb ´t kindje naar t ziekenhuis gestuurd![]()
dus zit nu thuis...
niet héél erg... maar als t thuis blijft gaat t niet goed komen met die kabouterJolandaOudshoorn schreef:ach, ik hoop niet dat het heeeel erg is???Daphne schreef:Ik zou van 8 tot 16uur werken... maar heb ´t kindje naar t ziekenhuis gestuurd![]()
dus zit nu thuis...
Gijs als er iemand is op dit forum waar ik me regelmatig over opwind, dan ben jij het wel. Vrijgezellen hebben tijd om anderen te helpen (natuurlijk, die hoeven zelf de kost niet te verdienen, die hoeven zelf geen boodschappen te doen, te koken te wassen en hun huishouden op orde te houden, tijd zat). Vrijgezellen hebben ook een flinke portemonnee (tenslotte hoeven ze geen pakken pampers te kopen). Heb je er nog meer soms?????Gijs83 schreef:Volgens mij reageren Tiberius en MM niet op hetzelfde.
Tiberius heeft het over de benaming lieve dochters: kan trouwens best interessant zijn daar info over te verzamenlen!
MM: bedoelt dat Helma een morgen gaat werken bij Jolanda. Op zich wel goed, maar ik vraag me af moet je dat wel doen met zo'n gezin. Als iemand als MM dat zou dan, dan zou ik met dat heel goed in kun vinden.
Rustig maar MM, rustig!! Bel me anders even om stoom af te blazen, ik pb wel ff een nummerMarthaMartha schreef:Gijs als er iemand is op dit forum waar ik me regelmatig over opwind, dan ben jij het wel. Vrijgezellen hebben tijd om anderen te helpen (natuurlijk, die hoeven zelf de kost niet te verdienen, die hoeven zelf geen boodschappen te doen, te koken te wassen en hun huishouden op orde te houden, tijd zat). Vrijgezellen hebben ook een flinke portemonnee (tenslotte hoeven ze geen pakken pampers te kopen). Heb je er nog meer soms?????Gijs83 schreef:Volgens mij reageren Tiberius en MM niet op hetzelfde.
Tiberius heeft het over de benaming lieve dochters: kan trouwens best interessant zijn daar info over te verzamenlen!
MM: bedoelt dat Helma een morgen gaat werken bij Jolanda. Op zich wel goed, maar ik vraag me af moet je dat wel doen met zo'n gezin. Als iemand als MM dat zou dan, dan zou ik met dat heel goed in kun vinden.
je bent leuk, het is alweer over........JolandaOudshoorn schreef:Rustig maar MM, rustig!! Bel me anders even om stoom af te blazen, ik pb wel ff een nummerMarthaMartha schreef:Gijs als er iemand is op dit forum waar ik me regelmatig over opwind, dan ben jij het wel. Vrijgezellen hebben tijd om anderen te helpen (natuurlijk, die hoeven zelf de kost niet te verdienen, die hoeven zelf geen boodschappen te doen, te koken te wassen en hun huishouden op orde te houden, tijd zat). Vrijgezellen hebben ook een flinke portemonnee (tenslotte hoeven ze geen pakken pampers te kopen). Heb je er nog meer soms?????Gijs83 schreef:Volgens mij reageren Tiberius en MM niet op hetzelfde.
MarthaMartha schreef: of een Elstar eten?
Leuk joh! Ja het is woensdag natuurlijk....JolandaOudshoorn schreef:vandaag niks bijzonder op het programma dan alleen om 17.00 een afspraak bij de fysio.
vanmiddag heb ik mijn kinderen een knutselmiddag beloofd, lekker even rommelen!