Wist je dat . . . [3]

Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Rens schreef:......we gisterenavond het alarmerende bericht hebben gekregen, via mijn zuster, dat het met m'n moeder van 94 ineens hárd achteruit gaat........
......we gevraagd zijn om zo snel mogelijk naar haar toe te gaan nu het nog kán
......we dús waarschijnlijk vanmiddag al naar Haarlem racen
......we dit min of meer hebben zien aankomen, maar de schok komt tóch flink aan.
......we in het begin van de komende week opnieuw naar haar toe zullen gaan, zolang het kán en zolang onze knip het kan trekken ivm benzinekosten ( € 50,= voor 2 retourtjes = bijna een week eten)
Rens en Maria, van harte sterkte gewenst in deze zo moeilijke situatie!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Vanmorgen werd ik gebeld met de mededeling dat een goede kennis van onze familie zijn zoon heeft verloren. Hartstilstand. Onvoorstelbaar. Hij heeft bij mij in de klas gezeten, dus ik ben er echt van slag van. Je denkt zo vaak: ik ben nog zo jong (26) en heb nog een heel leven voor me. Nu weet je het weer: je moet ten allen tijde bereid zijn om Hem te kunnen ontmoeten!
Gelijk het gras si ons kortstondig leven....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lassie

Bericht door Lassie »

JolandaOudshoorn schreef:Vanmorgen werd ik gebeld met de mededeling dat een goede kennis van onze familie zijn zoon heeft verloren. Hartstilstand. Onvoorstelbaar. Hij heeft bij mij in de klas gezeten, dus ik ben er echt van slag van. Je denkt zo vaak: ik ben nog zo jong (26) en heb nog een heel leven voor me. Nu weet je het weer: je moet ten allen tijde bereid zijn om Hem te kunnen ontmoeten!
Gelijk het gras si ons kortstondig leven....
Wat erg zeg. :cry: :cry: :cry:

ik denk met je mee. Want ik kreeg net het volgende bericht van mijn broer door: Het zoontje van mijn nicht en neef is gisteren overleden. Hij is verdronken in het peuterbadje op de camping in Harich. (klein zoon van S.D. Post, sommigen zullen hem wel kennen).

ik ben kapot. :cry: :cry:

HARICH - Op camping De Verborgen Hoek in het Friese Harich is zondag de 2-jarige Jelle van den Beukel uit Ermelo verdronken. De peuter kwam in het zwembad terecht dat op dat moment gesloten was.

Volgens een van de campinggasten is de peuter aan de aandacht ontsnapt van de ouders en over de rand van het zwembad geklommen. Omdat het bad op zondag dicht is, duurde het even voordat het kind werd gevonden. De peuter is direct gereanimeerd en met een traumahelikopter naar het ziekenhuis in Leeuwarden gebracht. Daar is het in de loop van de dag overleden.

Op de camping heerst grote verslagenheid. Tijdens de avonddiensten van de gereformeerde gemeente in Oude Mirdum en de hervormde gemeente (PKN) in Lemmer, werd zondag aandacht geschonken aan het ongeval. Eveneens was er gisteravond een bijeenkomst voor campinggasten, waarbij een aanwezige ouderling een meditatie hield over psalm 77.
Gian

Bericht door Gian »

Vreselijk. Moet er niet aan denken dat je kleine opeens weg is.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Hier schieten woorden van een buitenstaander tekort.
Wat worden we erbij bepaald dat onze tijd slechts een handbreed is gesteld.

Sterkte, meiden.
helma

Bericht door helma »

sjonge, wat moeilijk allemaal
onvoorstelbaar
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Ik voeg me bij de woorden van Tiberius: woorden schieten hiervoor te kort, Sterkte allebei
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Van harte sterkte en Gods nabijheid in deze toegewenst!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Ik vandaag Helma en Uitgeworpen ontmoet heb? Het was heeeel gezellig! De kinderen hebben ook genoten van elkaar en de speeltuin :wink: . Vooral mijn oudste vond de een-na-jongste van Helma erg leuk :!:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
helma

Bericht door helma »

JolandaOudshoorn schreef:Ik vandaag Helma en Uitgeworpen ontmoet heb? Het was heeeel gezellig! De kinderen hebben ook genoten van elkaar en de speeltuin :wink: . Vooral mijn oudste vond de een-na-jongste van Helma erg leuk :!:
ja, het was echt gezellig!!
voor herhaling vatbaar :wink:
Rens

Bericht door Rens »

helma schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Ik vandaag Helma en Uitgeworpen ontmoet heb? Het was heeeel gezellig! De kinderen hebben ook genoten van elkaar en de speeltuin :wink: . Vooral mijn oudste vond de een-na-jongste van Helma erg leuk :!:
mini-meeting??????????????
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Lassie

Bericht door Lassie »

... ik de tekst boven de rouwadvertentie van Jelle heel erg mooi vindt. :oops: :oops:
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Lassie schreef:... ik de tekst boven de rouwadvertentie van Jelle heel erg mooi vindt. :oops: :oops:
????Waar kunnen we dat zien hier?
Lassie

Bericht door Lassie »

Barryvrouw schreef:
Lassie schreef:... ik de tekst boven de rouwadvertentie van Jelle heel erg mooi vindt. :oops: :oops:
????Waar kunnen we dat zien hier?
Velen op dit forum zullen vast het RD wel lezen.
jan03

Bericht door jan03 »

Rens schreef:
helma schreef:
mini-meeting??????????????
Mini-naar-duikelenburgse-buiten-dagen, jolanda met een knot en krijsende kinderen, helma en uitgeworpen die frikandellen aan het eten waren.. :mrgreen: :mrgreen:
Gesloten