Wist je dat........[6]

henriët

Re: Wist je dat........[6]

Bericht door henriët »

Afgewezen schreef:
huisman schreef:
Afgewezen schreef:... ik na anderhalve dag afwezigheid mijn social media niet meer bijgewerkt krijg... :oO

Verwijder je FB-account je twitter-account en richt je weer volledig op het RF. Hier kun je leren (van mij ) :huhu
Huisman, ik mis je op FB. Het is geen vervanging van RF, absoluut niet. Maar wel leuk erbij. :)
:super
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
huisman

Bericht door huisman »

henriët schreef:
Afgewezen schreef:
huisman schreef:
Afgewezen schreef:... ik na anderhalve dag afwezigheid mijn social media niet meer bijgewerkt krijg... :oO

Verwijder je FB-account je twitter-account en richt je weer volledig op het RF. Hier kun je leren (van mij ) :huhu
Huisman, ik mis je op FB. Het is geen vervanging van RF, absoluut niet. Maar wel leuk erbij. :)
:super
Toch zie ik jullie minder op het RF. Jammer denk toch dat het aan FB te wijten is.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
huisman

Bericht door huisman »

...dat de boekenwinkels in ons dorp uitverkoop houden ? Snel allemaal erheen...helaas zijn de krenten al uit de pap gehaald door huisman :yahoo
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

huisman schreef:Toch zie ik jullie minder op het RF. Jammer denk toch dat het aan FB te wijten is.
Omdat er niet meer zoveel te doen is op RF, al valt het de laatste tijd wel weer mee.
huisman

Bericht door huisman »

Afgewezen schreef:
huisman schreef:Toch zie ik jullie minder op het RF. Jammer denk toch dat het aan FB te wijten is.
Omdat er niet meer zoveel te doen is op RF, al valt het de laatste tijd wel weer mee.

Wij zijn ds Kort dan ook erg dankbaar :huhu
-DIA-

Bericht door -DIA- »

huisman schreef:
Afgewezen schreef:

Wie zijn "wij"?
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
ejvl

Bericht door ejvl »

-DIA- schreef:
huisman schreef:
Afgewezen schreef:

Wie zijn "wij"?
1 de mensen die het leuk/interessant/nodig vinden om te discusseren.
2 de mensen die de "embryo*" leer aanhangen en willen verdedigen
3 de mensen die de bloedtheologie aanhangen en willen verdedigen.
4 mensen die zich tussen deze 2 bevinden en beide standpunten interessant vinden.

*Ik vind het woord embryo leer niet fijn, maar ik weet zo even niet wat ik daar anders van kan maken.
henriët

Bericht door henriët »

ze vanmiddag al heel de middag heerlijke muziek draaien voor op de woensdagmiddag bij de ro :)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
alias

Bericht door alias »

...er een ster in het zuiden aan het firmament staat te knipperen?
Rood, geel, groen en wit.
jakobmarin

Bericht door jakobmarin »

... ik hier vanmiddag mijn pauze lopend doorbracht en dit spoor achterliet:

Afbeelding
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Simon

Bericht door Simon »

jakobmarin schreef:... ik hier vanmiddag mijn pauze lopend doorbracht en dit spoor achterliet:

Afbeelding
mooie foto!!
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
huisman

Bericht door huisman »

jakobmarin schreef:... ik hier vanmiddag mijn pauze lopend doorbracht en dit spoor achterliet:

Afbeelding

Ik gisteravond in onze tuin een veel spannender spoor zag in de sneeuw....wij zijn bang dat onze steenmarter na 2 jaar weer terug is...2 jaar geleden heeft hij voor veel schade bij ons en de buren gezorgd..en twee konijnen vermoord.
Simon

Bericht door Simon »

Een marter die konijnen vermoordt...
Dat is hoe het dier geprogrammeerd is, hoor.
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
huisman

Bericht door huisman »

Simon schreef:Een marter die konijnen vermoordt...
Dat is hoe het dier geprogrammeerd is, hoor.

Ik noem het moord met voorbedachte rade... :OO3
alias

Bericht door alias »

Afbeelding
Wie sleepte je achter je aan dan?
Gesloten