dat herken ik...JolandaOudshoorn schreef:dat mijn dochter weer heelhuids terug is gekeerd van het schoolreisje.
morgen gaat de bovenbouw op schoolreis
ben ook altijd weer blij als ik de bussen aan zie komen
dat herken ik...JolandaOudshoorn schreef:dat mijn dochter weer heelhuids terug is gekeerd van het schoolreisje.
is het nog steeds zo dat twee kilometer voor de finish het schone lied 'wij bedanken, wij bedanken, de buschauffeur, de buschauffeur, voor het goede rijden, voor het goede rijden, dankuwel, dankuwel' gezongen? En daarna iedereen onder de banken, zodat de blijde moeder bij de school schrikt omdat de juf vergeten heeft de kinders mee terug te brengen?helma schreef:dat herken ik...JolandaOudshoorn schreef:dat mijn dochter weer heelhuids terug is gekeerd van het schoolreisje.
wat ze zingen weet ik nietZita schreef:is het nog steeds zo dat twee kilometer voor de finish het schone lied 'wij bedanken, wij bedanken, de buschauffeur, de buschauffeur, voor het goede rijden, voor het goede rijden, dankuwel, dankuwel' gezongen? En daarna iedereen onder de banken, zodat de blijde moeder bij de school schrikt omdat de juf vergeten heeft de kinders mee terug te brengen?helma schreef:dat herken ik...JolandaOudshoorn schreef:dat mijn dochter weer heelhuids terug is gekeerd van het schoolreisje.
Ja zeker, zo gaat dat nog steeds, en af en toe gaat de 'pet'rond voor de buschauffeur, met de restjes snoep of de 5 centjesZita schreef:is het nog steeds zo dat twee kilometer voor de finish het schone lied 'wij bedanken, wij bedanken, de buschauffeur, de buschauffeur, voor het goede rijden, voor het goede rijden, dankuwel, dankuwel' gezongen? En daarna iedereen onder de banken, zodat de blijde moeder bij de school schrikt omdat de juf vergeten heeft de kinders mee terug te brengen?helma schreef:dat herken ik...JolandaOudshoorn schreef:dat mijn dochter weer heelhuids terug is gekeerd van het schoolreisje.
tsja daar hoef je nog niet eens voor op schoolreisje....fluitje schreef:zucht......... met oudere kinderen verlang wel weer eens naar die tijd.
Al MR-lid mocht ik jaarlijks mee met de schoolreisjes als begeleider. Was geweldig om te doen, groepje van 6-7 kids. Gewoon genieten en dollen met ze.
Opdracht: zorg dat ze zo moe mogelijk thuis komen.
Is me altijd gelukt (trouwens, ik ook)
fluitje schreef:zucht......... met oudere kinderen verlang wel weer eens naar die tijd.
Al MR-lid mocht ik jaarlijks mee met de schoolreisjes als begeleider. Was geweldig om te doen, groepje van 6-7 kids. Gewoon genieten en dollen met ze.
Opdracht: zorg dat ze zo moe mogelijk thuis komen.
Is me altijd gelukt (trouwens, ik ook)