Wat doen we vandaag? [2]
Re: Wat doen we vandaag? [2]
zo de was is weer opgehangen...... 

Heb je thuis niet genoeg te doenhelma schreef:ja, ik kom je een half dagje helpen!!! wo morgen 28 mei?JolandaOudshoorn schreef:iemand nog tips om het "je moet het rustiger aan doen" in de praktijk te brengen??

dit is in het kader van 'draagt elkanders lasten!' of 'Elkaar tot een hand en een voet zijn!'Gijs83 schreef:Heb je thuis niet genoeg te doenhelma schreef:ja, ik kom je een half dagje helpen!!! wo morgen 28 mei?JolandaOudshoorn schreef:iemand nog tips om het "je moet het rustiger aan doen" in de praktijk te brengen??Of doen die lieve dochters van jou dan de huishouding
he Gijs, je vindt die meiden dus lief...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Pas maar op! Die postbodes van tegenwoordighenriët schreef:he Gijs, je vindt die meiden dus lief...![]()
![]()
![]()

~~Soli Deo Gloria~~
Zo noemt Helma dat, ik ken ze niet dus. Maar goed als je zo'n groot gezin als Helma hebt, dan heb je toch wel genoeg aan jezelf(je eigen gezin) neem ik zo aan...henriët schreef:
he Gijs, je vindt die meiden dus lief...![]()
![]()
![]()
... hij houdt vast van brieven schrijven... aan lieve meisjes!!!Hendrikus schreef:Pas maar op! Die postbodes van tegenwoordighenriët schreef:he Gijs, je vindt die meiden dus lief...![]()
![]()
![]()

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Ontstellend Gijs, mag ze dat ALSJEBLIEFT zelf weten?????????????Gijs83 schreef:Zo noemt Helma dat, ik ken ze niet dus. Maar goed als je zo'n groot gezin als Helma hebt, dan heb je toch wel genoeg aan jezelf(je eigen gezin) neem ik zo aan...henriët schreef:
![]()
![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
Mensen die het druk hebben, hebben altijd nog tijd over voor anderen. mensen die denken dat ze het druk hebben, nooitMarthaMartha schreef:Ontstellend Gijs, mag ze dat ALSJEBLIEFT zelf weten?????????????Gijs83 schreef:Zo noemt Helma dat, ik ken ze niet dus. Maar goed als je zo'n groot gezin als Helma hebt, dan heb je toch wel genoeg aan jezelf(je eigen gezin) neem ik zo aan...henriët schreef:
![]()
![]()

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Maak je niet zo druk, mens.MarthaMartha schreef:Ontstellend Gijs, mag ze dat ALSJEBLIEFT zelf weten?????????????Gijs83 schreef:Zo noemt Helma dat, ik ken ze niet dus. Maar goed als je zo'n groot gezin als Helma hebt, dan heb je toch wel genoeg aan jezelf(je eigen gezin) neem ik zo aan...henriët schreef:
![]()
![]()
Gijs zit gewoon wat extra info over die lieve meiden te verzamelen.

Volgens mij reageren Tiberius en MM niet op hetzelfde.
Tiberius heeft het over de benaming lieve dochters: kan trouwens best interessant zijn daar info over te verzamenlen!
MM: bedoelt dat Helma een morgen gaat werken bij Jolanda. Op zich wel goed, maar ik vraag me af moet je dat wel doen met zo'n gezin. Als iemand als MM dat zou dan, dan zou ik met dat heel goed in kun vinden.
Tiberius heeft het over de benaming lieve dochters: kan trouwens best interessant zijn daar info over te verzamenlen!
MM: bedoelt dat Helma een morgen gaat werken bij Jolanda. Op zich wel goed, maar ik vraag me af moet je dat wel doen met zo'n gezin. Als iemand als MM dat zou dan, dan zou ik met dat heel goed in kun vinden.
sjonge!
Ben jij degene die daar over beslist?
Ben jij degene die daar over beslist?
- Wilma van den Berg
Voorbereiden voor morgen en genieten van alle lieve mensen om me heen.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Gijs83 schreef:Volgens mij reageren Tiberius en MM niet op hetzelfde.

Gijs; ik vind je zorg voor mij róerend

en m'n dochters zijn inderdaad lief
en ik voel me prima Gijs! Ik ben een jaar moe geweest maar het is óver!! Ik bruis van de energie. En daar ben ik zó blij mee dat ik heel graag een ander wil helpen die het allemaal niet voor elkaar krijgt. Bovendien is het heel leuk bij jolanda dus het is ook nog eens een uitje voor mij

En ik denk dat ik er meer gelegenheid voor heb dan M&M, want die heeft buiten haar gewone werkweek ook nog de zorg voor haar eigen huishouding en het vele werk wat ze er nog naast doet.
Dat vind ik nou zo n onzin hè, alsof iemand die alleen woont meer tijd heeft, \ hallo zeg, marha heeft een baan, heeft een huishouding etc etc, misschien heeft ze het nog wel drukker dan een moeder die binnenshuis is (dit niet ten nadele van Helma of niet werkende moeders!)Gijs83 schreef:Volgens mij reageren Tiberius en MM niet op hetzelfde.
maar laten we svp van het beeld afgaan dat zij die alleen wonen veel meer zouden kunnen doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanalles, over 5 min naar school gaan! Dan heb ik het eerste uur Engels, daarvan heb ik een so, daarna geschiedenis, dan godsdienst oook een so en dan maatschappijleer....niet zo´n heel lang dagje dus! Enne..smiddags ga ik thuis oppassen en dan gaat mam ff boodschappen doen! 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.