Deel 41 uit de serie prekenbundels van de prins der predikers. Alle 41 delen van harte aanbevolen!
Dit lijkt me hetzelfde boek als onderstaande boek 'Mara en Elim' van uitgeverij Groot Goudriaan.huisman schreef:
Titel:Licht en schaduw van het geestelijk leven
Auteur:Octavius Winslow
Aantal pagina's:160
Zou kunnen maar ik denk het niet .Octavius Winslow heeft meerdere boeken over dit thema geschreven o.a. :Charles schreef:Dit lijkt me hetzelfde boek als onderstaande boek 'Mara en Elim' van uitgeverij Groot Goudriaan.huisman schreef:
Titel:Licht en schaduw van het geestelijk leven
Auteur:Octavius Winslow
Aantal pagina's:160
Ja, daarom wacht ik altijd een tijdje. Op een gegeven moment liggen die boeken in de uitverkoophoek en koop je voor circa 10,- per stuk mooie boeken.Orchidee schreef:Jammer dat de meeste boeken zo duur zijn!
huisman schreef:Zullen wij maar weer on topic gaan ?
Deel 41 uit de serie prekenbundels van de prins der predikers. Alle 41 delen van harte aanbevolen!
Heeft iemand dit boek al aangeschaft en/of gelezen?huisman schreef:
Ik vond de recensie in het RD een nogal zurige toon hebben.RefoCalvinist schreef:Heeft iemand dit boek al aangeschaft en/of gelezen?huisman schreef:
En zo ja, wat vindt je ervan?
De recensie in het RD onlangs heb ik eerlijk gezegd niet serieus genomen. Dat sloeg nergens op.Luther schreef:Ik vond de recensie in het RD een nogal zurige toon hebben.RefoCalvinist schreef:Heeft iemand dit boek al aangeschaft en/of gelezen?huisman schreef:
En zo ja, wat vindt je ervan?
Het boekje zelf ken ik niet; maar ik zou zeggen: Schrijver is bekend, kwaliteit en diepgang is gegarandeerd!
Ik vind het juist "des ds Pieters".RefoCalvinist schreef:
Van Ds. Pieters ben ik anders verwacht en gewend. Maar soms gaat het echt 'te kort door de bocht', daarnaast is het soms
de veroordelende toon verdrietig om te lezen. Op het gebied van de voorzienigheid kan je het beter overslaan.
Dan gaat het over inenten, verzekeren e.d. En daarin/over doet hij uitspraken die ik niet voor de mijne durft te nemen.
Vorige week woensdag denk ik ..DDD schreef:Wanneer stond die recensie ongeveer in de krant? Ik heb geen abonnement op digibronplus.