ik ookhelma schreef:ik vind anti-vrouwgrapjes onchristelijk....
vooral als ze mijn onderdanigheid in twijfel trekken

ik ookhelma schreef:ik vind anti-vrouwgrapjes onchristelijk....
Welke onderdanigheid????MarthaMartha schreef:ik ookhelma schreef:ik vind anti-vrouwgrapjes onchristelijk....
vooral als ze mijn onderdanigheid in twijfel trekken
Kijk, daar heb je het al...Democritus schreef:Welke onderdanigheid????MarthaMartha schreef:ik ookhelma schreef:ik vind anti-vrouwgrapjes onchristelijk....
vooral als ze mijn onderdanigheid in twijfel trekken![]()
beetje onderdanig is wel handig...... maar een beetje recalcitrant, tegendraads en onberekenbaar is wel erg leuk.... dus niet teveel wijzigen aub
Tot uw orders mijn heerDemocritus schreef:Welke onderdanigheid????MarthaMartha schreef:ik ookhelma schreef:ik vind anti-vrouwgrapjes onchristelijk....
beetje onderdanig is wel handig...... maar een beetje recalcitrant, tegendraads en onberekenbaar is wel erg leuk.... dus niet teveel wijzigen aub
Heel goed meissieMarthaMartha schreef:Tot uw orders mijn heerDemocritus schreef:Welke onderdanigheid????MarthaMartha schreef:ik ookhelma schreef:ik vind anti-vrouwgrapjes onchristelijk....
Dit is heel positief en ik wil niet vervelend zijn, maar accepteer maar dat die tijd die er tussen het verdwijnen en het herstellen van het gezag is, steeds langer wordt ................. totdat je er bij neer zal leggen dromende over een utopie die misschien weer eens werkelijkheid zal worden .....Democritus schreef:Heel goed meissieMarthaMartha schreef:Tot uw orders mijn heerDemocritus schreef:Welke onderdanigheid????MarthaMartha schreef:
ik ook
beetje onderdanig is wel handig...... maar een beetje recalcitrant, tegendraads en onberekenbaar is wel erg leuk.... dus niet teveel wijzigen aub![]()
gezag weer herstelt
wow... dat kan ik me voorstellen!*girly* schreef:dat ik vandaag voor 't eerst sinds november 2008 weer koffie heb gehad....Tjoh wat heb ik dat gemist! Heeeerlijk!
Ik durfde 't telkens niet, ik weet dat de galstenen weg zijn, maar tóch bang dat 'k weer buikpijn kreeg ofzo...En je wilt niet weten hoe lekker t dán smaakt! Al was 't zo ongeveer half melk, half koffieMarthaMartha schreef:wow... dat kan ik me voorstellen!*girly* schreef:dat ik vandaag voor 't eerst sinds november 2008 weer koffie heb gehad....Tjoh wat heb ik dat gemist! Heeeerlijk!
ah ja dat kan ik me voorstellen dat je het heeerlijk vond om weer koffie te drinken!!*girly* schreef:Ik durfde 't telkens niet, ik weet dat de galstenen weg zijn, maar tóch bang dat 'k weer buikpijn kreeg ofzo...En je wilt niet weten hoe lekker t dán smaakt! Al was 't zo ongeveer half melk, half koffieMarthaMartha schreef:wow... dat kan ik me voorstellen!*girly* schreef:dat ik vandaag voor 't eerst sinds november 2008 weer koffie heb gehad....Tjoh wat heb ik dat gemist! Heeeerlijk!