Wilma van den Berg schreef:Mijn stemming: prima!

Wilma van den Berg schreef:Mijn stemming: prima!
Nou, je hebt toch aardig uitgeslapen vergeleken anders, als je naar school mag. Geniet van je vakantie meid!judith schreef:Hmm, mijn stemming? Wat zulle we is zeggen?
Ik denk wel goed....Kwam om half 10 uit bed, dus tvalt wel mee met uitslapen, soms wordt het wel 12 uur tussendemiddag als ik nog in bed lig![]()
![]()
Nounou, dat ziet er ook niet best uit. Kijk je uit dat je geen hoofdpijn krijgt?Mister schreef:
Niets bijzonders hoor, maar na een pijnloze week speelt mijn hernia weer eens op...JolandaOudshoorn schreef:Nounou, dat ziet er ook niet best uit. Kijk je uit dat je geen hoofdpijn krijgt?Mister schreef:
En deel je frustraties maar hier hoor, lucht heel erg op!
Ach, dat is vervelend! heel veel sterkte hoor!Mister schreef:Niets bijzonders hoor, maar na een pijnloze week speelt mijn hernia weer eens op...JolandaOudshoorn schreef:Nounou, dat ziet er ook niet best uit. Kijk je uit dat je geen hoofdpijn krijgt?Mister schreef:
En deel je frustraties maar hier hoor, lucht heel erg op!
van harte Sterkte gewenst!Rens schreef:Nog even één van de allerlaatste berichten voor op 15 juli de hele boel plát gaat:
M'n moeder is inmiddels losgekoppeld van alle medische zorg, alleen nog morfine krijgt ze. Inmiddels is ze in coma weggezakt.
Het wachten is nu op het moment van overlijden. Tot die tijd wordt ze nog wel, zo goed en kwaad als het gaat, lichamelijk verzorgt. Ze krijgt echter geen sondevoeding of vocht meer toegedient, de suiker is idioot hoogm ze heeft hoge koorts en heeft heel veel vocht achter de longen.
Ik heb het er knap moeilijk mee, want de band met m'n moeder is altijd heel sterk geweest. Tóch zal ik niet eerder naar Haarlem gaan dan op de dag van de begravenis, eerder heeft geen enkele zin................
Dusssssssss, m'n stemming is "zwartig" ofwel intens verdrietig.........je houdt op "kind" te zijn, los van degeen met wie je je allereerste kinderherinneringen nog kon ophalen, de verhalen over "vroeger in háár kindertijd"..........haar geboortehuis staat nog steeds in volle glorie in de Haarlemmermeer, in dat huis zijn 4 generaties geboren en getogen...........
ze laat een intense leegte achter.
Rens, ik wil je in al je omstandigheden héél veel sterkte wensen!! Erg jammer dat je weggaat. Ik hoop van harte dat je nog een keer terugkomt.Rens schreef:Nog even één van de allerlaatste berichten voor op 15 juli de hele boel plát gaat:
M'n moeder is inmiddels losgekoppeld van alle medische zorg, alleen nog morfine krijgt ze. Inmiddels is ze in coma weggezakt.
Het wachten is nu op het moment van overlijden. Tot die tijd wordt ze nog wel, zo goed en kwaad als het gaat, lichamelijk verzorgt. Ze krijgt echter geen sondevoeding of vocht meer toegedient, de suiker is idioot hoogm ze heeft hoge koorts en heeft heel veel vocht achter de longen.
Ik heb het er knap moeilijk mee, want de band met m'n moeder is altijd heel sterk geweest. Tóch zal ik niet eerder naar Haarlem gaan dan op de dag van de begravenis, eerder heeft geen enkele zin................
Dusssssssss, m'n stemming is "zwartig" ofwel intens verdrietig.........je houdt op "kind" te zijn, los van degeen met wie je je allereerste kinderherinneringen nog kon ophalen, de verhalen over "vroeger in háár kindertijd"..........haar geboortehuis staat nog steeds in volle glorie in de Haarlemmermeer, in dat huis zijn 4 generaties geboren en getogen...........
ze laat een intense leegte achter.
jan03 schreef: Rens, ik wil je in al je omstandigheden héél veel sterkte wensen!! Erg jammer dat je weggaat. Ik hoop van harte dat je nog een keer terugkomt.
albion schreef:jan03 schreef: Rens, ik wil je in al je omstandigheden héél veel sterkte wensen!! Erg jammer dat je weggaat. Ik hoop van harte dat je nog een keer terugkomt.
Sterkte joh!Rens schreef:moeder is inmiddels in coma geraakt, dus zal het niet zo lang meer duren.....