Nothing. Maar als je goed kijkt naar die smiley zie je dat het een ontroerde is. En dat word ik van deze muziek.Hendrikus schreef:what's wrong, my boy?

Nothing. Maar als je goed kijkt naar die smiley zie je dat het een ontroerde is. En dat word ik van deze muziek.Hendrikus schreef:what's wrong, my boy?
ja, 't is een mooi liedjeJongere schreef:Nothing. Maar als je goed kijkt naar die smiley zie je dat het een ontroerde is. En dat word ik van deze muziek.Hendrikus schreef:what's wrong, my boy?
Als hij nu zou leven zou hij er zo uit kunnen zien...wim schreef:Ben je een beetje tevreden over die nieuwe 'kop' van Bach, trouwens? Of vind je 'm nu ook op een bouwvakker lijker?jan03 schreef:Bach Cantate BWV 68: 'Also hat Gott die Welt geliebt'. Uitvoering o.l.v. Ton Koopman (box 14).
t zij duidelijk hoe jij er over denkt Wimwim schreef:Ben je een beetje tevreden over die nieuwe 'kop' van Bach, trouwens? Of vind je 'm nu ook op een bouwvakker lijker?jan03 schreef:Bach Cantate BWV 68: 'Also hat Gott die Welt geliebt'. Uitvoering o.l.v. Ton Koopman (box 14).
Daphne schreef:t zij duidelijk hoe jij er over denkt Wimwim schreef:Ben je een beetje tevreden over die nieuwe 'kop' van Bach, trouwens? Of vind je 'm nu ook op een bouwvakker lijker?jan03 schreef:Bach Cantate BWV 68: 'Also hat Gott die Welt geliebt'. Uitvoering o.l.v. Ton Koopman (box 14).![]()
Mijn voorkeur gaat ook naar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sinds wanneer doet voor vrouwen het uiterlijk er toe?Daphne schreef:wat n lelijke vent die bach
Dat zal zo wel z'n redenen hebben...Andrea schreef:Helaas kan ik al deze muziekstukken niet zien en luisteren, omdat youtube word geblokkeerd door kliksafe...![]()