Ik zou ook niet graag in de Randstad wonen. Dicht bevolkt, veel meer vervuiling, veel te plat

..behalve een vent...Marnix schreef:Tja![]()
Ik zou ook niet graag in de Randstad wonen. Dicht bevolkt, veel meer vervuiling, veel te platMaar ja, alles went
Aan je avatar te zien, denk je daar toch anders over......Droelie schreef:..behalve een vent...Marnix schreef:Tja![]()
Ik zou ook niet graag in de Randstad wonen. Dicht bevolkt, veel meer vervuiling, veel te platMaar ja, alles went
Vrouw, laat uw feministische postings maar achterwege in plaats van ze als een dolle mina hier te posten. Ken uw plaats. Ga koekjes bakkenDroelie schreef:..behalve een vent...Marnix schreef:Tja![]()
Arnhem lijkt me nou ook niet zo'n veilige stad...Marnix schreef:Tja![]()
Knap dat jij kunt zien van welk geslacht dat poppetje is...jvdg schreef:Aan je avatar te zien, denk je daar toch anders over......Droelie schreef:..behalve een vent...Marnix schreef:Tja![]()
Josephus schreef: Knap dat jij kunt zien van welk geslacht dat poppetje is...![]()
Liever friet....Marnix schreef:Vrouw, laat uw feministische postings maar achterwege in plaats van ze als een dolle mina hier te posten. Ken uw plaats. Ga koekjes bakkenDroelie schreef:..behalve een vent...Marnix schreef:Tja![]()
Sjonge. Wat tolerant.jvdg schreef:Josephus schreef: Knap dat jij kunt zien van welk geslacht dat poppetje is...![]()
![]()
But, she is in love.....
refo schreef:Sjonge. Wat tolerant.jvdg schreef:Josephus schreef: Knap dat jij kunt zien van welk geslacht dat poppetje is...![]()
![]()
But, she is in love.....
als je maar lang genoeg oefent.....Droelie schreef:..behalve een vent...Marnix schreef:Tja![]()
Hmm ja, dat deed ik dus... totdat er een vrouw mijn pad doorkruiste en nu ga ik d.v. binnen afzienbare tijd verhuizen... na 20 jaar Arnhem. Paulus had toch gelijk.Jongere schreef:Kozen er maar meer christenen met overgave voor de stad, in plaats van voor hun rust.
Ach, 1x overvallen met vuurwapen, verder nooit problemen gehad. Was ook wel een beetje mijn schuld. Want als je een stad kent ben je doorgaans wel veilig omdat je weet wat je wel en niet moet doen. Maar goed, geen enkele stad is superveilig, hoe groter de populatie, hoe groter de kans dat er ook een paar gekken rondlopen.Arnhem lijkt me nou ook niet zo'n veilige stad...
Moeten we nou medelijden met je hebben?Marnix schreef:Hmm ja, dat deed ik dus... totdat er een vrouw mijn pad doorkruiste en nu ga ik d.v. binnen afzienbare tijd verhuizen... na 20 jaar Arnhem. Paulus had toch gelijk.Jongere schreef:Kozen er maar meer christenen met overgave voor de stad, in plaats van voor hun rust.
Ik zou willen dat u geen zorgen hebt. Een ongetrouwde man draagt zorg voor de zaak van de Heer en wil de Heer behagen. Een getrouwde man draagt zorg voor aardse zaken en wil zijn vrouw behagen, dus zijn aandacht is verdeeld.