Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[6]
Ik net uit bed komt in verband met nachtdienst, dacht even lekker op het forum te gaan neuzen, blijkt dat de discussie in een topic wel een bijzondere wending heeft genomen en nu op slot zit. Terwijl mijn vingers jeuken om te reageren.
Iemand een tip hoe ik hier mee om moet gaan?
Krabbelen waar het jeukt.Anker schreef:Ik net uit bed komt in verband met nachtdienst, dacht even lekker op het forum te gaan neuzen, blijkt dat de discussie in een topic wel een bijzondere wending heeft genomen en nu op slot zit. Terwijl mijn vingers jeuken om te reageren.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dit helpt vast wel tegen jeukende vingers.Anker schreef:Ik net uit bed komt in verband met nachtdienst, dacht even lekker op het forum te gaan neuzen, blijkt dat de discussie in een topic wel een bijzondere wending heeft genomen en nu op slot zit. Terwijl mijn vingers jeuken om te reageren.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Anker schreef:Ik net uit bed komt in verband met nachtdienst, dacht even lekker op het forum te gaan neuzen, blijkt dat de discussie in een topic wel een bijzondere wending heeft genomen en nu op slot zit. Terwijl mijn vingers jeuken om te reageren.
Ik denk dat we het forum lekker op moeten doeken.
De boel is verzuurd en de meesten hameren op eigen gelijk.
Gesprekken en discussies op andere media, bv facebook, zijn waardevoller.
Ga je gang maar.Anker schreef:Ik net uit bed komt in verband met nachtdienst, dacht even lekker op het forum te gaan neuzen, blijkt dat de discussie in een topic wel een bijzondere wending heeft genomen en nu op slot zit. Terwijl mijn vingers jeuken om te reageren.
Nou, met dat laatste ben ik het niet eens. Een forum is toch het meest geschikt voor een discussie.Wilhelm schreef:Anker schreef:Ik net uit bed komt in verband met nachtdienst, dacht even lekker op het forum te gaan neuzen, blijkt dat de discussie in een topic wel een bijzondere wending heeft genomen en nu op slot zit. Terwijl mijn vingers jeuken om te reageren.
Op zich verliep deze discussie niet zo slecht, maar er kwam op een gegeven moment een vervelende wending.
wij mogen weer los in het bewuste topic. 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik begrijp niet waarom ze jou nog niet als moderator hebben aangesteld. Jij zou eens flink de zwabber erdoorheen kunnen halen, op vrouwvriendelijke, doch besliste wijze.Afgewezen schreef: Nou, met dat laatste ben ik het niet eens. Een forum is toch het meest geschikt voor een discussie.
Op zich verliep deze discussie niet zo slecht, maar er kwam op een gegeven moment een vervelende wending.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
Het lijkt me vooral verstandig om verwijten als 'remonstrantisme' en 'vermogens in de mens leggen' buiten discussies te houden.
Onzin, ik heb juist in het Wedergeboorte-Schijngeboortetopic geprobeerd om het eigen gelijk niet te veel leidend te laten zijn in de reacties. Al hebben sommigen daar inderdaad wat moeite mee, en ik zelf vind dat ook wel lastig soms.Wilhelm schreef:Anker schreef:Ik net uit bed komt in verband met nachtdienst, dacht even lekker op het forum te gaan neuzen, blijkt dat de discussie in een topic wel een bijzondere wending heeft genomen en nu op slot zit. Terwijl mijn vingers jeuken om te reageren.

..ik druk aan het ouwejaarspoetsen ben;)
...ik bijna in de welbekende oudejaarsmelancholiek aan het komen ben..
.... ik Zeeuwse oliebollen eet:)
...ik bijna in de welbekende oudejaarsmelancholiek aan het komen ben..
.... ik Zeeuwse oliebollen eet:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
....de eerste begrafenis in het nieuwe jaar al in mijn agenda genoteerd staat. Mijn oma is zaterdagavond overleden na een ziekbed waarbij kanker haar helemaal heeft uitgeput.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gecondoleerd!vlinder schreef:....de eerste begrafenis in het nieuwe jaar al in mijn agenda genoteerd staat. Mijn oma is zaterdagavond overleden na een ziekbed waarbij kanker haar helemaal geheeft uitgeput.
-
Moeilijk om zo het nieuwe jaar in te gaan, Vlinder en Memento! Gods nabijheid toegewenst in deze moeilijke tijd!Afgewezen schreef:Gecondoleerd!vlinder schreef:....de eerste begrafenis in het nieuwe jaar al in mijn agenda genoteerd staat. Mijn oma is zaterdagavond overleden na een ziekbed waarbij kanker haar helemaal geheeft uitgeput.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)