Goede morgen [2]
Re: Goede morgen [2]
Ik moet nog naar bed....
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Voor jou dan speciaal: WELTERUSTEN!Margriet schreef:Ik moet nog naar bed....

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dank je wel!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
-
JolandaOudshoorn schreef:Goedemorgen, een heel fijne dag toegewenst allemaal!
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Goeie moggel
Goedemorgen allemaal!
Vandaag vertrek ik samen met manlief voor een klein weekje (t/m zaterdag) naar de Achterhoek.
Veel forumplezier, ik zal het even missen (er gaat dus géén laptop oid mee!!)
Zachea.
Vandaag vertrek ik samen met manlief voor een klein weekje (t/m zaterdag) naar de Achterhoek.
Zachea.

Zacheüs schreef:Goedemorgen allemaal!
Zachea.
geniet ervan!!
Goede morgen allemaal (ik heb nachtdienst en verveel mij een beetje) 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Moggûh! Ik heb zo ook nachtdienst (op bed).huisman schreef:Goede morgen allemaal (ik heb nachtdienst en verveel mij een beetje)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Welterusten ik mag om zeven uur in mijn mandjeLuther schreef:Moggûh! Ik heb zo ook nachtdienst (op bed).huisman schreef:Goede morgen allemaal (ik heb nachtdienst en verveel mij een beetje)

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik weet niet of je ook wat mag luisteren, anders moet je de preek uit dat topic over de Wet luisteren.huisman schreef:Welterusten ik mag om zeven uur in mijn mandjeLuther schreef:Moggûh! Ik heb zo ook nachtdienst (op bed).huisman schreef:Goede morgen allemaal (ik heb nachtdienst en verveel mij een beetje)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Goooood morning
Hebben we gedaan!helma schreef:Zacheüs schreef:Goedemorgen allemaal!
Zachea.
geniet ervan!!
Veel gefietst (130km) en lekker gegeten.
Maar weer heerlijk om thuis bij de kids te zijn.
En nu: WELTERUSTEN!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Lassie schreef:Goedenmorgen allemaal...
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)