Nog één poging dan: Misschien zijn er lezers die wat technisch onderlegd zijn.
Is het mogelijk om live mail met verschillende browsers te openen? Het werkt bij mij alleen met Internet Explorer en Edge. Internet Explorer is kapot, d.w.z. dat ie veel niet meer kan weergeven en vooral 'betaalsites' zijn niet goed te gebruiken met Explorer. Je krijgt dan webpagina's waarin de witte achtergrond grijs wordt. Volgens een deskundige is Explorer niet te vervangen, dus werd Firefox of Chrome geadviseerd.
Nadeel: Ik kan daar Live Mail niet openen. Live Mail ziet me als een indringer, en ik moet bevestigen dat het account van mij is. Ik weet geen wachtwoord, maar dat is geen probleem omdat Explorer mijn ww heeft onthouden. Bij Firefox of Chrome weet ik dus niet hoe ik binnen moet komen. Er is me ook al gezegd om een nieuw mailaccount aan te maken. Kan dat nu echt niet anders? In principe zou ik als leek denken dat de brouwer er niet toe doet, als je het wachtwoord maar kent, en wellicht dat daar het probleem ligt? Het ww veranderen lijkt me technisch gezien ook niet makkelijk, want ik zie nergens waar ik dat kan veranderen, of je moet je oude ww kennen, en die weet ik niet meer. Geen probleem bij de slecht werkende Explorer maar wel in andere browsers. Bovendien werken links (als ik eens via een andere browser binnenkwam, (weet niet meer hoe), die ik open via Live Mail niet in andere browsers. Er wordt dan een waarschuwing afgegeven dat iemand in mijn Mailaccount is binnengedrongen via Firefox. Nou die binnendringer was dan niemand anders als ikzelf.
Niemand die het weet? Ja ik snap wel dat dit geen computerforum is, maar je weet nooit of er een verdwaalde kenner is die dit leest.