Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Pieter Jan Belder zichzelf ingedubt heeft. Hij speelt namelijk ook voortreffelijk blokfluit. 't Staat er niet bij...wim schreef:Pieter Jan Belder op het orgel, maar wie op de blokfluit?

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Pieter Jan Belder zichzelf ingedubt heeft. Hij speelt namelijk ook voortreffelijk blokfluit. 't Staat er niet bij...wim schreef:Pieter Jan Belder op het orgel, maar wie op de blokfluit?
Ja, vind ik ook. Persoonlijk heb ik er ook meer mee dan de muziek voor Kerst.Hendrikus schreef:Wat is er juist rondom het lijden en sterven van de Heere Jezus toch prachtige muziek gecomponeerd!
Inderdaad Hendrikus! En wim, dan kan ik je dat zeker aanraden! Probeer eens een goede uitvoering ergens op de kop te tikken. Bijzonder mooie muziek maar ook heel erg mooie tekst!wim schreef:Ja, vind ik ook. Persoonlijk heb ik er ook meer mee dan de muziek voor Kerst.Hendrikus schreef:Wat is er juist rondom het lijden en sterven van de Heere Jezus toch prachtige muziek gecomponeerd!
Kun je nog muziek aanbevelen naast de bekende passies van Bach?
Membra Jesu Nostri ken ik volgens mij ook nog niet.
Die is mooi he!Daphne schreef:http://nl.youtube.com/watch?v=t4u9Xccr3AM spoedig zullen wij hem zien..!
Wij hebben ook een CD. Ik geloof dat dat is: liefde is de sleutel.Ichtus schreef:Een snoer van bonte kralen..Gian schreef:welke cd?Ichtus schreef:Esther Tims
Heb jij ook cd's van haar?
what's wrong, my boy?