Wat voor auto rijden wij?
Re: wat voor auto rijden wij?
ik heb een fiets:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik een scootmobiel(een mooie metalic blauwe)henriët schreef:ik heb een fiets:)
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Ik rijd nog altijd rond in mijn mooie licht gepimpte black beauty (Opel Corsa)
Ondertussen 85000 km op de teller..

Ondertussen 85000 km op de teller..
O. Ik al 399.000 km meer.Droelie schreef:Ondertussen 85000 km op de teller..
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Komt onze Volvo met 260.000 km. nog maar net kijkencaprice schreef:O. Ik al 399.000 km meer.Droelie schreef:Ondertussen 85000 km op de teller..

Hier 35000 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Die van ons 7000 (nu 3 maanden oud)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Die van ons heeft er bijna 400.000 km opzitten.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik weet het eerlijk gezegd niet.
haha ik ook niet hoor.jvdg schreef:Ik weet het eerlijk gezegd niet.
Ach zolang die maar rijdt en op tijd z'n beurten krijgt vindt ik alles prima.
Maar ik rij ook niet vaak want ik pak meestal de fiets of de benenwagen.
Ik ook (mag dan ook nog niet rijden
) maar in Hilversum wil je ook niet met de auto rijden... fiets is veel handiger. Alles hier is eenrichtingsverkeer, parkeren vaak lastig.... 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
da's ok mar nixMarnix schreef:Ik ook (mag dan ook nog niet rijden) maar in Hilversum wil je ook niet met de auto rijden... fiets is veel handiger. Alles hier is eenrichtingsverkeer, parkeren vaak lastig....
Marieke schreef:da's ok mar nixMarnix schreef:Ik ook (mag dan ook nog niet rijden) maar in Hilversum wil je ook niet met de auto rijden... fiets is veel handiger. Alles hier is eenrichtingsverkeer, parkeren vaak lastig....

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Zakenmannen en kerkgangers..Erasmiaan schreef: Tja, wat is over de top. Als een zakenman een auto van 100000 euro rijdt maar hij maakt ook 50000 euro over aan goede doelen, dan zeg ik: er zijn weinig kerkgangers die de helft van het bedrag dat ze aan een auto spenderen ook aan goede doelen uitgeven.
Je mag leven naar je stand. Maar wel: bezittende als niets bezittende.
Wat zou de christen betamen?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
weet ik niet?Gian schreef:Zakenmannen en kerkgangers..Erasmiaan schreef: Tja, wat is over de top. Als een zakenman een auto van 100000 euro rijdt maar hij maakt ook 50000 euro over aan goede doelen, dan zeg ik: er zijn weinig kerkgangers die de helft van het bedrag dat ze aan een auto spenderen ook aan goede doelen uitgeven.
Je mag leven naar je stand. Maar wel: bezittende als niets bezittende.
Wat zou de christen betamen?