Weekdiensten
-
- Verbannen
Re: Weekdiensten [3]
In de omgeving hier wordt, als er een GBS-dienst is, altijd door de dominee een volledig votum en groet uitgesproken en met de oudtestamentische zegen geëindigd. De GBS-leden zitten weliswaar ook in het bochtje én ze collecteren, maar daar houdt het dan ook mee op. Ik heb nog nooit gehoord dat het anders was, dus ik begrijp de discussie dan ook in het geheel absoluut niet.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Gisteren heeft ds. Van Rijswijk geopend met votum, en ds. Lohuis heeft de dienst afgesloten met de bede uit de Avondzang. Ik vind het allemaal wel prima. Ik had het prima naar m'n zin, zeker onder de bijdrage van ds. Van Rijswijk!Jantje schreef:In de omgeving hier wordt, als er een GBS-dienst is, altijd door de dominee een volledig votum en groet uitgesproken en met de oudtestamentische zegen geëindigd. De GBS-leden zitten weliswaar ook in het bochtje én ze collecteren, maar daar houdt het dan ook mee op. Ik heb nog nooit gehoord dat het anders was, dus ik begrijp de discussie dan ook in het geheel absoluut niet.
-
- Verbannen
Mooi om te zien dat er samen een bijeenkomst kan worden gehouden.eilander schreef:Gisteren heeft ds. Van Rijswijk geopend met votum, en ds. Lohuis heeft de dienst afgesloten met de bede uit de Avondzang. Ik vind het allemaal wel prima. Ik had het prima naar m'n zin, zeker onder de bijdrage van ds. Van Rijswijk!Jantje schreef:In de omgeving hier wordt, als er een GBS-dienst is, altijd door de dominee een volledig votum en groet uitgesproken en met de oudtestamentische zegen geëindigd. De GBS-leden zitten weliswaar ook in het bochtje én ze collecteren, maar daar houdt het dan ook mee op. Ik heb nog nooit gehoord dat het anders was, dus ik begrijp de discussie dan ook in het geheel absoluut niet.
Ik had van ds van Rijswijk ook niet anders verwacht....

Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
-
- Verbannen
O, waarom niet? Overigens was de eigenlijke predikant verhinderd.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Meen je deze vraag nou? Moet iemand ook het antwoord 'ik had niet anders verwacht' nog gaan motiveren?!Jantje schreef:O, waarom niet?
-
- Verbannen
Uiteraard, op een forum hoor je je uitspraken altijd te beagrumenteren. Dus vandaar dat ik het vraag.eilander schreef:Meen je deze vraag nou? Moet iemand ook het antwoord 'ik had niet anders verwacht' nog gaan motiveren?!Jantje schreef:O, waarom niet?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Jantje schreef:Uiteraard, op een forum hoor je je uitspraken altijd te beagrumenteren. Dus vandaar dat ik het vraag.eilander schreef:Meen je deze vraag nou? Moet iemand ook het antwoord 'ik had niet anders verwacht' nog gaan motiveren?!Jantje schreef:O, waarom niet?

Ik denk dat je reageert op mijn opmerking?Jantje schreef:O, waarom niet? Overigens was de eigenlijke predikant verhinderd.
Ik reageerde op de zin dat @eilander het prima naar zijn zin had onder de bijdrage van ds van Rijswijk.
-
- Verbannen
Ik reageerde op deze zin. Waarom had je het van ds. Van Rijswijk ook niet anders verwacht?Nasrani schreef:Mooi om te zien dat er samen een bijeenkomst kan worden gehouden.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Wat is dit voor nieuwsgierigheid?
Waarom wil je dat weten?Jantje schreef:Ik reageerde op deze zin. Waarom had je het van ds. Van Rijswijk ook niet anders verwacht?Nasrani schreef:Mooi om te zien dat er samen een bijeenkomst kan worden gehouden.
Op een forum hoor je al je uitspraken te beargumenterenNasrani schreef:Waarom wil je dat weten?Jantje schreef:Ik reageerde op deze zin. Waarom had je het van ds. Van Rijswijk ook niet anders verwacht?Nasrani schreef:Mooi om te zien dat er samen een bijeenkomst kan worden gehouden.

-
- Verbannen
Inderdaad! @Pietje heeft goed opgelet.eilander schreef:Jantje schreef:Uiteraard, op een forum hoor je je uitspraken altijd te beagrumenteren. Dus vandaar dat ik het vraag.eilander schreef:Meen je deze vraag nou? Moet iemand ook het antwoord 'ik had niet anders verwacht' nog gaan motiveren?!Jantje schreef:O, waarom niet?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Heel simpel. Als je iemand kent en ook zijn prediking dan komt de opmerking van eilander je bekend voor.