Dodo schreef:Ik ben een spelletje wordfeud gestart tegen een onbekende. Hij (zij?) is wel vriendelijk, want hij wenst me "suces".
Ik denk dat ik ga winnen.

Wordt het nog steeds gedaan dan? (zo 2010 zouden mijn kinderen zeggen

Dodo schreef:Ik ben een spelletje wordfeud gestart tegen een onbekende. Hij (zij?) is wel vriendelijk, want hij wenst me "suces".
Ik denk dat ik ga winnen.
Ik ook nog maar een maand of 3Orchidee schreef:Ik speel pas sinds 7 mnd wordfeud![]()
En ik vind het nog steeds leuk
Orchidee schreef:Wat een mooie avatar heb je @Samanthi
Ken ik niet....Orchidee schreef:Ik speel pas sinds 7 mnd wordfeud![]()
Als jullie nog een tegenstander zoeken, kom maar op!samanthi schreef:Ik ook nog maar een maand of 3Orchidee schreef:Ik speel pas sinds 7 mnd wordfeud![]()
Ga je ook Pokemon go spelen Dodo? De nieuwste rage.Dodo schreef:Als jullie nog een tegenstander zoeken, kom maar op!samanthi schreef:Ik ook nog maar een maand of 3Orchidee schreef:Ik speel pas sinds 7 mnd wordfeud![]()
Nee, ik doe geen rages. Wordfeud is leuk omdat je slim moet zijn en veel woorden moet kennen. En het gaat niet om snelheid. Ik ben niet goed in snelle spelletjes.Mara schreef:Ga je ook Pokemon go spelen Dodo? De nieuwste rage.Dodo schreef:Als jullie nog een tegenstander zoeken, kom maar op!samanthi schreef:Ik ook nog maar een maand of 3Orchidee schreef:Ik speel pas sinds 7 mnd wordfeud![]()
Wij zijn dan ook niet de doelgroep Dodo.Dodo schreef:
Nee, ik doe geen rages. Wordfeud is leuk omdat je slim moet zijn en veel woorden moet kennen. En het gaat niet om snelheid. Ik ben niet goed in snelle spelletjes.
De kinderen doen op het moment graag slither.io, een grappig spel waarbij je snel moet reageren. Ik ben daar heel slecht in.
Orchidee schreef:Heb jij een Qooker @Dodo?
Vind je het een aanwinst in je huishouden?
Wat heeft je doen besluiten er een aan te schaffen?