Ik daar erg tegenop zie
Er dan weer zaken overhoop gehaald worden die ik had "weggeduwd"
Ik er met angst en beven naar toe ga.

Knap eind over de schreef!!MariaW schreef:... aan het feit dat steeds maar weer topics op slot gegooid worden..., dit lijkt meer op dictatoriaal gedrag dan fatsoenlijk praten met anderen over die dingenEn ja, daar erger ik me steeds meer aan. Elke keer worden weer de 'kritische' topics dichtgegooid.
Dank je.Rens schreef:Knap eind over de schreef!!MariaW schreef:... aan het feit dat steeds maar weer topics op slot gegooid worden..., dit lijkt meer op dictatoriaal gedrag dan fatsoenlijk praten met anderen over die dingenEn ja, daar erger ik me steeds meer aan. Elke keer worden weer de 'kritische' topics dichtgegooid.
En daarnáást, als er alleen maar op de persoon gespeeld wordt, over personen gesproken wordt, over dingen die iemand gedaan zou hebben, of een kerkverband telkenmale op de hak genomen wordt, tja dan kan ik me goed indenken dat de boel in het slot gegooid wordt!
Mocht je kritiek hebben op de Mods, stuur dan ff een PB'tje naar hen, en niet zo open op het forum.................
Hoezo "open sollicitatie"... :shock: :mrgreen:Rens schreef:Knap eind over de schreef!!MariaW schreef:... aan het feit dat steeds maar weer topics op slot gegooid worden..., dit lijkt meer op dictatoriaal gedrag dan fatsoenlijk praten met anderen over die dingenEn ja, daar erger ik me steeds meer aan. Elke keer worden weer de 'kritische' topics dichtgegooid.
En daarnáást, als er alleen maar op de persoon gespeeld wordt, over personen gesproken wordt, over dingen die iemand gedaan zou hebben, of een kerkverband telkenmale op de hak genomen wordt, tja dan kan ik me goed indenken dat de boel in het slot gegooid wordt!
Mocht je kritiek hebben op de Mods, stuur dan ff een PB'tje naar hen, en niet zo open op het forum.................
Ik stel me voor dat wij forummers dan morgen maar met je meeleven.JolandaOudshoorn schreef:wij morgen 6 jaar getrouwd zijn![]()
we dat niet kunnen vieren![]()
ik mijn wederhelft niet eens zal zien omdat hij voor zijn werk aan de andere kant van het land zit:
hij dus pas vrijdagavond laat thuiskomt:
:
ik dus al de hele week alleen ben met de kids
Nou, Mr. J., ik vind dat je Rens onrecht doet.Josephus schreef:Hoezo "open sollicitatie"... :shock: :mrgreen:Rens schreef:Knap eind over de schreef!!MariaW schreef:... aan het feit dat steeds maar weer topics op slot gegooid worden..., dit lijkt meer op dictatoriaal gedrag dan fatsoenlijk praten met anderen over die dingenEn ja, daar erger ik me steeds meer aan. Elke keer worden weer de 'kritische' topics dichtgegooid.
Valt mee hoor, de smiley staat er niet voor niets...jvdg schreef:Nou, Mr. J., ik vind dat je Rens onrecht doet.Josephus schreef:Hoezo "open sollicitatie"... :shock: :mrgreen:Rens schreef:Knap eind over de schreef!!MariaW schreef:... aan het feit dat steeds maar weer topics op slot gegooid worden..., dit lijkt meer op dictatoriaal gedrag dan fatsoenlijk praten met anderen over die dingenEn ja, daar erger ik me steeds meer aan. Elke keer worden weer de 'kritische' topics dichtgegooid.
Krék, zie de boer.......... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Josephus schreef:Valt mee hoor, de smiley staat er niet voor niets...jvdg schreef:Nou, Mr. J., ik vind dat je Rens onrecht doet.Josephus schreef:Rens schreef: Knap eind over de schreef!!
Hoezo "open sollicitatie"... :shock: :mrgreen:
Ga er zo mogelijk onbevangen heen.Mariavt schreef:Ik morgen voor een intake moet bij "Eleos"
Ik daar erg tegenop zie
Ik er met angst en beven naar toe ga.:
:
:
Sterkte Maria (en Rens)!jvdg schreef:Ga er zo mogelijk onbevangen heen.Mariavt schreef:Ik morgen voor een intake moet bij "Eleos"
Ik daar erg tegenop zie
Ik er met angst en beven naar toe ga.:
:
:
Beantwoord naar eer en geweten de vragen.
Laat e.e.a. aan de "deskundigen" over.
Maar, verlies niet jezelf!
(Alvast) van harte gefeliciteerd Jolanda!!jvdg schreef:Ik stel me voor dat wij forummers dan morgen maar met je meeleven.JolandaOudshoorn schreef:wij morgen 6 jaar getrouwd zijn![]()
ik mijn wederhelft niet eens zal zien omdat hij voor zijn werk aan de andere kant van het land zit:
:
Wie werpt zich op als forum-ceremoniemeester?
Alvast van harte gefeliciteerd met jullie jubileum.
(Alvast) van harte gefeliciteerd Jolanda!!Wilma van den Berg schreef:jvdg schreef:Ik stel me voor dat wij forummers dan morgen maar met je meeleven.JolandaOudshoorn schreef:wij morgen 6 jaar getrouwd zijn![]()
:
Wie werpt zich op als forum-ceremoniemeester?
Alvast van harte gefeliciteerd met jullie jubileum.