Ik ga laatste drie weken van juli zoals het er nu voor staat. Vanmiddag team overleg en dan kan ik er één klap op geven.
Welke camping hou ik in het midden…
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
En dan kom je, als het door kan en mag gaan, Zeeuw en zijn gezin deze zomer tegen. Of dat een argument voor of tegen is, laat ik in het midden.
Dat ziet er inderdaad leuk uit ja! Wordt er zondags nog iets gezamenlijks georganiseerd?
Ja, diensten op 'het grote veld'. Afhankelijk van wie aanwezig is kunnen er voorgangers vanuit allerlei richtingen zijn. 's Avonds op verschillende plaatsen samenzang uit liedbundels.
Wij hebben pas ook geboekt. Dit jaar toch maar Nederland, geen zin in de stress van wel of niet kunnen gaan en welke maatregelen nu weer overal gelden.
Prijzen zijn wel schrikbarend. In de periode waar we gezien gezin en mijn werk aan vastzitten, niet op een park, ruimte voor 7 personen en ook nog minstens 4 slaapkamers (belangrijk voor ons, gezien kenmerken van sommige jongens), kwam je nauwelijks onder de 150 euro per nacht uit.
Nou ja, heen- en terugreis samen zijn nu zeker 600 km minder dan vorig jaar, dus dat geld kunnen we nu ook gebruiken. En verder gaan we momenteel niet naar veel betaalde uitjes, dus dat blijft ook al over.
Maar de tijd dat we voor 10 nachten 600 euro betaalde ligt wel ver achter...
Vorig jaar ook geboekt in Nld ivm Covid. Dat beviel ons slecht, we spoelden weg. Na 1,5 week zo zat. 's Ochtends La Draille gebeld, die hadden plek zat, boel opgebroken en hele nacht doorgereden. Ben geen zonaanbidder maar die eerste ochtend met je kop koffie in de zon....
En dan kom je, als het door kan en mag gaan, Zeeuw en zijn gezin deze zomer tegen. Of dat een argument voor of tegen is, laat ik in het midden.
Dat ziet er inderdaad leuk uit ja! Wordt er zondags nog iets gezamenlijks georganiseerd?
Ja, diensten op 'het grote veld'. Afhankelijk van wie aanwezig is kunnen er voorgangers vanuit allerlei richtingen zijn. 's Avonds op verschillende plaatsen samenzang uit liedbundels.
Komen we @Ad ook tegen? Het zou voor ons de eerste keer zij dat we zo'n camping bezoeken... maar heb me laten overtuigen. Kijken of het bevalt.
Lilian1975 schreef:
Komen we @Ad ook tegen? Het zou voor ons de eerste keer zij dat we zo'n camping bezoeken... maar heb me laten overtuigen. Kijken of het bevalt.
Wie weet. Ik ging er iedere ochtend vroeg het 'rondje rond de camping' lopen. Misschien wordt dat dan wel de rf-meeting.
Lilian1975 schreef:
Wie weet. Ik ging er iedere ochtend vroeg het 'rondje rond de camping' lopen. Misschien wordt dat dan wel de rf-meeting.
S ochtends vroeg? In de vakantie een rf meeting? . Misschien bij de afwas. S avonds
Bevalt het je niet wat er gezegd wordt, kan je flink kletteren met borden en bestek.
Onze dochter slaapt op dit moment tot 9 uur, dus niet te vroeg ajb
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Lilian1975 schreef:
S ochtends vroeg? In de vakantie een rf meeting? . Misschien bij de afwas. S avonds
Bevalt het je niet wat er gezegd wordt, kan je flink kletteren met borden en bestek.
Tsja, wij zijn van die 'tent met keuken en wc' liefhebbers, dus doen de vaat bij de tent.