Tiberius schreef:Het moet dan geen predikantsauto zijn, want die is te breed.Bernadientje schreef:Het is het smalste straatje WAAR JE MET EEN AUTO DOOR KUNT van Nederland en dat is in GarnwerdHendrikus schreef:Garnwerd

Tiberius schreef:Het moet dan geen predikantsauto zijn, want die is te breed.Bernadientje schreef:Het is het smalste straatje WAAR JE MET EEN AUTO DOOR KUNT van Nederland en dat is in GarnwerdHendrikus schreef:Garnwerd
tja, ik weet niet alle hanzesteden uit mn hoofd..Hendrikus schreef:ga gewoon alle hanzesteden langs, dan is 't vanzelf een keer bingohenriët schreef:t was ook maar een gok hoorHendrikus schreef:neinhenriët schreef:kampen?
henriët schreef:tja, ik weet niet alle hanzesteden uit mn hoofd..Hendrikus schreef:
ga gewoon alle hanzesteden langs, dan is 't vanzelf een keer bingo
Oude-Waarheid schreef:Bolzwart is denkelijk een hanzestad
Oke nooit te oud om te leren toch jufalbion schreef:Oude-Waarheid schreef:Bolzwart is denkelijk een hanzestad
Bolzwart nooit van gehoordWel van Bolsward
De eerste zin snap ik niet. Als ik ergens vaak ben geweest, is 't wel in Kampen.albion schreef: als je even nadenkt waar Hendrikus geweest is kon je wel weten dat het geen Kampen is.
Hij heeft er een paar bezocht gezien de foto's die hij eerder geplaatst heeft: Hattem; Zutphen; Doesburg etc.
Ik snap het vanaf 6 mei al niet meerHendrikus schreef:dus ik snap er vandaag niet veel van.
Ooit verscheen er in het maandblad Het Orgel een limerick, naar aanleiding van het Nationaal Improvisatieconcours dat toentertijd jaarlijks in Bolsward werd gehouden, en waar Klaas Bolt als jurylid fungeerde terwijl er een leerling van hem meedeed. Dat kan natuurlijk niet, dus daarover ontstond deining. In die limerick werd daarop gezinspeeld, en de laatste regel eindigde met de woorden ....het jurylid Boltzwart te maken".Oude-Waarheid schreef:Bolzwart is denkelijk een hanzestad
Hendrikus schreef:De eerste zin snap ik niet. Als ik ergens vaak ben geweest, is 't wel in Kampen.albion schreef: als je even nadenkt waar Hendrikus geweest is kon je wel weten dat het geen Kampen is.
Hij heeft er een paar bezocht gezien de foto's die hij eerder geplaatst heeft: Hattem; Zutphen; Doesburg etc.
De tweede zin snap ik ook niet. Volgens mij heb ik nog nooit een foto gepost van Hattem, en in Doesburg ben ik van z'n levensdagen nog nooit geweest.
Dus ik snap er vandaag niet veel van.
Hanzestad, zei ik al. Door deze deur gingen aanvankelijk schoolkinderen naar binnen. Maar mijn naam is Haas, drie hints is genoeg voor vandaag.Bernadientje schreef:Ik snap het vanaf 6 mei al niet meerHendrikus schreef:dus ik snap er vandaag niet veel van.. Wil je 'n hint geven?
da's toch geen hanzestad?jvdg schreef:Wijk bij Duurstede
Ach ja, wat dom van mij.Hendrikus schreef:da's toch geen hanzestad?jvdg schreef:Wijk bij Duurstede
en ze hebben daar toch ook geen Haas?