Lassie schreef:...ik zaterdag naar het openluchtmuseum ga?
....ik daar nog nooit geweest ben.
......ik er heel veel zin in heb.
wij willen daar van de zomer met de kids ook naat roe gaa. Laat je even weten hoe het daar is? (of het leuk was of dat we er zeker niet naar toe moeten gaan )
morgen een dagje Amsterdam ga doen?
met mijn man en zoon van 10
hij een prijs won voor Christenen voor israël en we nu naar het Joods historisch museum mogen?
Daarna Kosher mogen eten in een Joods restaurant?
Ik daar echt super veel zin in heb?!
helma schreef:morgen een dagje Amsterdam ga doen?
hij een prijs won voor Christenen voor israël en we nu naar het Joods historisch museum mogen?
Fijne dag toegewenst :!:
Dan zie ook gelijk de oudste sinagoge van ons land en ook
de dokwerker is t/o het museum.
helma schreef:morgen een dagje Amsterdam ga doen?
......je op dit moment totaal geen staat kunt maken op het weer?
......het op het ene moment regent, en het andere moment de zon volop schijnt.........
......ik dus ook niet weet of ik m'n (dikke) regenjas of een dunnere jas aan kan op de scoot?
Vandaag weer een feestdag is ,er wordt een man herdacht die tot op vandaag de dag van grote invloed is op de Kerk en cultuur en wetenschap.Voorts het een voortgaande dag is met regen wolken en een schemer overdag, de jassen gevoerd met berenbont van uit de bossen van noord oost Groningen zou men haast uit de mottenballen halen.Voorts gaat ook deze dag gewoon door die een zomerdag is met een max van 20 graden , en het leven wordt geleefd en in de lijn der eeuwigheid nooit op zal houden,in eeuwigheid niet. Dit dus zo maar een dag uit de velen ontelbaren .