Laatst gekochte boeken
Re: Laatst gekochte boeken [2]
Dat is natuurlijk sowieso het geval: perceptie en beleving. Plenty mensen nemen afscheid van het (reformatorische) geloof, zonder dat dat gepaard gaat met trauma en frustratie. En dat hangt inderdaad deels af van je karakter en hoe je vanaf het begin omgaat met je verhouding tot het geloof en de kerk.
- JolandaOudshoorn

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Je weet dat er grove woorden en vloeken in voor komen?JolandaOudshoorn schreef:Tweedehands de serie: De grijze jager.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Heb je dit boek gekregen?
Ik heb even de korte beschrijving gelezen, maar het lijkt mij een heel mooi en waardevol boek!
Ik heb even de korte beschrijving gelezen, maar het lijkt mij een heel mooi en waardevol boek!
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ja ik heb het gekregen.
Stond sinds vorig jaar op mijn verlanglijstje en nu gaf de stichting pas een paar boeken weg en ik was een van de "gelukkigen".
Het is een heel mooi boek, heb het in 1 x uitgelezen en het is zo herkenbaar voor mij!
Stond sinds vorig jaar op mijn verlanglijstje en nu gaf de stichting pas een paar boeken weg en ik was een van de "gelukkigen".
Het is een heel mooi boek, heb het in 1 x uitgelezen en het is zo herkenbaar voor mij!
Ik het een boek met een zekere levensbeschouwing? Ik denk dat dat in zulke boeken eigenlijk niet anders kan.Orchidee schreef:Ja ik heb het gekregen.
Zelf ben ik ook in 1991 nabij de dood geweest na een darmkankeroperatie.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Heftig hoor @Dia!
Ben je daar helemaal van genezen en ben je pijn en klachtenvrij?
Sorry, het is natuurlijk wat

Vonne van der Meer: Winter in Gloster Huis
Roman, maar zeker interessant voor diegene die meer willen nadenken over het verminderen van de vraag naar euthanasie.
Roman, maar zeker interessant voor diegene die meer willen nadenken over het verminderen van de vraag naar euthanasie.
Reacties kunnen even op zich laten wachten. Vooral in het weekend staat mijn computer uit. Dat is namelijk lekker rustig, probeer het maar!
Eerste jaren regelmatig controle (coloscopie gastroscopie en dergelijke), nu om de 6 jaar deze onderzoeken.Orchidee schreef:Heftig hoor @Dia!
Tot nu toe niet weer iets verontrustends gevonden. Maar ja, t is wel zo dat je er elke keer weer tegenop ziet.
Momenteel wel klachtenvrij, maar er zijn bepaalde dingen die natuurlijk blijven, als je dikke darm voor een
groot deel weg is.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Fijn dat het is weggebleven tot nu toe en heel begrijpelijk dat je altijd weer tegen de onderzoeken en uitslag opziet!
Het word nooit meer zoals het was!
Het word nooit meer zoals het was!
Misschien moet ik het ook maar kopen.Orchidee schreef:Ja ik heb het gekregen.
Mijn vriendin kreeg gisteren de diagnose, de dokter noemt het The silent killer of women.
Ze heeft geluk gehad eigenlijk, want het is bij toeval ontdekt. (zo wordt het dan gezegd)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ach......
Als het boek er iets eerder was geweest had ik er nog meer steun aan gehad!
Als het boek er iets eerder was geweest had ik er nog meer steun aan gehad!
Zo, mijn boekenkast weer wat aangevuld...
Staatsvijand.
Evangelist Joseph Bondarenko.
Boek van Open Doors.
Sterven om te leven.
Ralph Erskine
Christus ons alles.
Robert Murray McCheyne
Staatsvijand.
Evangelist Joseph Bondarenko.
Boek van Open Doors.
Sterven om te leven.
Ralph Erskine