Marnix schreef: Ik ga hooguit 1x per maand in bad, maar dan kan ik het ook wel even waarderen.

Dacht telkens als ik langs afslag Hilversum kwam: wat ruik ik toch?, maar nu weet ik het

Marnix schreef: Ik ga hooguit 1x per maand in bad, maar dan kan ik het ook wel even waarderen.
Hehe, zal je eerlijk zeggen dat ik ook even in de verleiding kwamMarnix schreef:Flauw. Meestal douche ik gewoon
Marnix schreef:Hehe. Opmerkelijk. Ben benieuwd wie hier meerdere keren per week in bad ligt
Ik gun mezelf daar geen tijd voorMarnix schreef:Hehe. Opmerkelijk. Ben benieuwd wie hier meerdere keren per week in bad ligt
ik!Marnix schreef:Hehe. Opmerkelijk. Ben benieuwd wie hier meerdere keren per week in bad ligt
Wij mogen 3x in de week (goedkoper water denk ikhelma schreef:wij mogen 1x in de week
de rest moeten we douchen
anders wordt de waterrekening te hoog
ons bad zal wel groter zijn dan jullie teiltjehuisman schreef:Wij mogen 3x in de week (goedkoper water denk ikhelma schreef:wij mogen 1x in de week
anders wordt de waterrekening te hoog)
Het waterverbruik heeft te maken met het aantal keer dat men het bad leeg laat lopen en weer vult. Wie er allemaal in gaan zitten of het aantal keren per week dat men erin gaat zitten staat in principe los van het waterverbruik.huisman schreef:Wij mogen 3x in de week (goedkoper water denk ikhelma schreef:wij mogen 1x in de week
anders wordt de waterrekening te hoog)