Waar baal je van?

helma

Re: Waar baal je van?

Bericht door helma »

dat ze mijn fiets gebruiken en dan het zadel lager zetten
als ik dan weg moet trap ik me een bult +1:((
*girly*

Bericht door *girly* »

-DIA- schreef:
*girly* schreef:Ja mijn relatie met m'n huisarts is fantastisch...! We hebben hier wel 5 huisartsen in 1 praktijk, maar je hebt elk je eigen huisarts, maar ik denk dat ik nu m'n dossier toch maar 's een x op ga vragen, en 's even bij andere huisartsen ga kijken of ze nog 'n plekje over hebben!
M'n vriend was zo boos dat 'ie in staat was om vanuit N-Groningen hier ff naar toe te komen om even langs de huisarts te gaan :huhu Maar dat doe ik morgen zelf maar even..

Baal er trouwens ook van dat gelijk in begin 2010 m'n eigen risico er al aan gaat....En dat door die STOMME huisarts :barbare Want die ziekenhuisbezoekjes zijn niet bepaald goedkoop ofzo :pan
Wij hebben ook een huisartsengroepsparktijk met ongeveer 5 a 6 artsen (k weet het juiste getal niet eens),
ik zou soms ook wel willen overstappen naar een andere.... maar dat is ook nogal wat...
Het niet omdat de huisarts niet deskundig is... maar hij is wel een wat lauw, en onderneemt weinig actie.
Overgaan naar een andere arts in dezelfde groepspraktijk betekent dat je laat merken dat je je huisarts toch niet
echt vertrouwt, en dat kan ook in je nadeel werken. Dacht ik...
Niet om te zeuren...Maar wij hebben al meer dingen met hem gehad, en hebben al vaker tgen hem gezegd dat als hij zo doorgaat, ons vertrouwen ophoudt in hem...We weten sinds kort dat m'n vader parkinson heeft...Hij trilde al een hele tijd met z'n arm, ging maar niet over, en hij schoof het steeds op z'n diabetes (waar hij al een tijdje 'vanaf' was :fi ) Nadat m'n moeder een afspraak met de huisarts had gemaakt met een smoesje dat het voor haar zelf was , en hem toen goed heeft gezegd waar het op stond, zei hij: 'Als jullie het dan ozo nodig vinden om dan naar het ziekenhuis te gaan; Prima! Ga maar! Hier heb je verwijzing!'
Dan sta je toch even raar te kijken...En bij mij had ie ook een blunder; ik had zgn darmkrampen volgens hem, ik was het er niet mee eens, maar hij was onvermurwbaar....Volgende dag viel ik bijna flauw van de pijn, naar andere huisarts en bleek dat ik galstenen had... :pan Die zitten toch echt op een heeeel andere plek dan je dikke darm

Dus dat we geen vertrouwen meer in 'm hebben moge duidelijk wezen voor hem :huhu Het liefst neem ik de huisarts van m'n vriend...Majah die zit boven in Groningen en is bijna anderhalf uur rijden, dus dat feest zal wel nie doorgaan ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Rens

Bericht door Rens »

*girly* schreef: Het liefst neem ik de huisarts van m'n vriend...Majah die zit boven in Groningen en is bijna anderhalf uur rijden, dus dat feest zal wel nie doorgaan ;)
nee, het is tegenwoordig postcode-gebonden......woon je buiten een bepaalde postcode, jammer dan maar dan moet je naar een huisarts dicht(er)bij die wél jouw postcode "bedient"
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
judith

Bericht door judith »

Nergens van. Moet alleen nog wat schoolwerkdoen... wat me niet zo interesseert op dit moment. :?
Maar... heerlijk vakantie, dus ik hoor nergen van te balen, toch? :modo
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
vogeltje

Bericht door vogeltje »

Van het doosje met coctailprikkertjes dat uit mijn kastje viel door een onhandige beweging van mezelf.

Stom, stom, stom!
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
Lassie

Bericht door Lassie »

:haha dat kan ik me heel goed voorstellen.

Nou ja balen... ja eigenlijk is het wel balen, ik heb nog steeds last van m'n rib (maar dat kan nog wel zeker maanden gaan duren) en m'n hoest is ook nog niet weg (wel minder). Ik hoop niet dat het iets blijvends is.
albion

Bericht door albion »

...dat ik als ik op een onderwerp klikt, ik ipv letters een soort computertekst zie, of d5 of 2a zie staan. Dat zegt me helemaal niets en ik weet ook niet hoe dat komt.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
helma

Bericht door helma »

vogeltje schreef:Van het doosje met coctailprikkertjes dat uit mijn kastje viel door een onhandige beweging van mezelf.

Stom, stom, stom!

zulke dingen doe ik ook altijd.
Wattenstokjes ofzo...
(en dan de helft in de wc in de badkamer :jongle )
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

helma schreef:
vogeltje schreef:Van het doosje met coctailprikkertjes dat uit mijn kastje viel door een onhandige beweging van mezelf.

Stom, stom, stom!

Wattenstokjes ofzo...
Heel herkenbaar!!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Lourens

Bericht door Lourens »

helma schreef:

Stom, stom, stom!

Wattenstokjes ofzo...
Dat is beter dan met het doosje punaises.

Want je vergeet altijd die ene op te rapen die later onder een voet gevonden wordt.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
judith

Bericht door judith »

Van, niks.
Rens

Bericht door Rens »

van al die afkickverschijnselen............ik wordt er crazy van.........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
judith

Bericht door judith »

fluitje schreef:
helma schreef:

Stom, stom, stom!

Wattenstokjes ofzo...
Dat is beter dan met het doosje punaises.

Want je vergeet altijd die ene op te rapen die later onder een voet gevonden wordt.
Au :oO Best pijnlijk ja, zo'n ding onder je voet.
vlinder

Bericht door vlinder »

*girly* schreef:
-DIA- schreef:
*girly* schreef:Ja mijn relatie met m'n huisarts is fantastisch...! We hebben hier wel 5 huisartsen in 1 praktijk, maar je hebt elk je eigen huisarts, maar ik denk dat ik nu m'n dossier toch maar 's een x op ga vragen, en 's even bij andere huisartsen ga kijken of ze nog 'n plekje over hebben!
M'n vriend was zo boos dat 'ie in staat was om vanuit N-Groningen hier ff naar toe te komen om even langs de huisarts te gaan :huhu Maar dat doe ik morgen zelf maar even..

Baal er trouwens ook van dat gelijk in begin 2010 m'n eigen risico er al aan gaat....En dat door die STOMME huisarts :barbare Want die ziekenhuisbezoekjes zijn niet bepaald goedkoop ofzo :pan
Wij hebben ook een huisartsengroepsparktijk met ongeveer 5 a 6 artsen (k weet het juiste getal niet eens),
ik zou soms ook wel willen overstappen naar een andere.... maar dat is ook nogal wat...
Het niet omdat de huisarts niet deskundig is... maar hij is wel een wat lauw, en onderneemt weinig actie.
Overgaan naar een andere arts in dezelfde groepspraktijk betekent dat je laat merken dat je je huisarts toch niet
Niet om te zeuren...Maar wij hebben al meer dingen met hem gehad, en hebben al vaker tgen hem gezegd dat als hij zo doorgaat, ons vertrouwen ophoudt in hem...We weten sinds kort dat m'n vader parkinson heeft...Hij trilde al een hele tijd met z'n arm, ging maar niet over, en hij schoof het steeds op z'n diabetes (waar hij al een tijdje 'vanaf' was :fi ) Nadat m'n moeder een afspraak met de huisarts had gemaakt met een smoesje dat het voor haar zelf was , en hem toen goed heeft gezegd waar het op stond, zei hij: 'Als jullie het dan ozo nodig vinden om dan naar het ziekenhuis te gaan; Prima! Ga maar! Hier heb je verwijzing!'
Dan sta je toch even raar te kijken...En bij mij had ie ook een blunder; ik had zgn darmkrampen volgens hem, ik was het er niet mee eens, maar hij was onvermurwbaar....Volgende dag viel ik bijna flauw van de pijn, naar andere huisarts en bleek dat ik galstenen had... :pan Die zitten toch echt op een heeeel andere plek dan je dikke darm

Dus dat we geen vertrouwen meer in 'm hebben moge duidelijk wezen voor hem :huhu Het liefst neem ik de huisarts van m'n vriend...Majah die zit boven in Groningen en is bijna anderhalf uur rijden, dus dat feest zal wel nie doorgaan ;)
Hmm, kan pijn in dezelfde buurt geven. Hi zit trouwens in dezelfde buurt, want je dikke darm loopt door je hele buik... ;)
Maar goed, beetje jammer van je arts. Ik zou toch een ander zoeken.
En dia...dat hoeft niet in je nadeel te werken, want je krijgt die arts dan toch niet meer? En wat als je arts boos wordt? Je zult vast de eerste niet zijn...
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
albion

Bericht door albion »

vlinder schreef:
*girly* schreef:
-DIA- schreef:

Hmm, kan pijn in dezelfde buurt geven. Hi zit trouwens in dezelfde buurt, want je dikke darm loopt door je hele buik... ;)
Maar goed, beetje jammer van je arts. Ik zou toch een ander zoeken.
En dia...dat hoeft niet in je nadeel te werken, want je krijgt die arts dan toch niet meer? En wat als je arts boos wordt? Je zult vast de eerste niet zijn...

Ik hoorde dat als je last van je gal heb je ook veel pijn in de schouders/schouderblad hebt. Iemand had een klein plekje op haar rug en ze had er heel veel last van (vooral 's nachts) en nu is ze doorgestuurd voor een gal onderzoek.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Plaats reactie