Kleine vreugden
Re: kleine vreugden
Dat ik voor 3 toetsen allemaal hetzelfde cijfer had. Een 8.6. Dat ik voor medisch rekenen een 10 had en een voldoende voor mijn praktijktoets. 5 toetsen in 1 week is pittig, maar het blokken wordt beloont: ik mag een half jaar overslaan in mijn opleiding. Ik ben zo dankbaar en blij!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- MarthaMartha
supervlinder schreef:Dat ik voor 3 toetsen allemaal hetzelfde cijfer had. Een 8.6. Dat ik voor medisch rekenen een 10 had en een voldoende voor mijn praktijktoets. 5 toetsen in 1 week is pittig, maar het blokken wordt beloont: ik mag een half jaar overslaan in mijn opleiding. Ik ben zo dankbaar en blij!

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
Proficiat! Je hebt het verdiend. Petje af hoor, meid!!vlinder schreef:Dat ik voor 3 toetsen allemaal hetzelfde cijfer had. Een 8.6. Dat ik voor medisch rekenen een 10 had en een voldoende voor mijn praktijktoets. 5 toetsen in 1 week is pittig, maar het blokken wordt beloont: ik mag een half jaar overslaan in mijn opleiding. Ik ben zo dankbaar en blij!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Knap gedaan, gefeliciteerd !!!vlinder schreef:Dat ik voor 3 toetsen allemaal hetzelfde cijfer had. Een 8.6. Dat ik voor medisch rekenen een 10 had en een voldoende voor mijn praktijktoets. 5 toetsen in 1 week is pittig, maar het blokken wordt beloont: ik mag een half jaar overslaan in mijn opleiding. Ik ben zo dankbaar en blij!
wauw, geweldig!!!vlinder schreef:Dat ik voor 3 toetsen allemaal hetzelfde cijfer had. Een 8.6. Dat ik voor medisch rekenen een 10 had en een voldoende voor mijn praktijktoets. 5 toetsen in 1 week is pittig, maar het blokken wordt beloont: ik mag een half jaar overslaan in mijn opleiding. Ik ben zo dankbaar en blij!

Mijn gelukwensenvlinder schreef:Dat ik voor 3 toetsen allemaal hetzelfde cijfer had. Een 8.6. Dat ik voor medisch rekenen een 10 had en een voldoende voor mijn praktijktoets. 5 toetsen in 1 week is pittig, maar het blokken wordt beloont: ik mag een half jaar overslaan in mijn opleiding. Ik ben zo dankbaar en blij!

Heel fijn voor je.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Geweldig Vlinder.....vlinder schreef:Dat ik voor 3 toetsen allemaal hetzelfde cijfer had. Een 8.6. Dat ik voor medisch rekenen een 10 had en een voldoende voor mijn praktijktoets. 5 toetsen in 1 week is pittig, maar het blokken wordt beloont: ik mag een half jaar overslaan in mijn opleiding. Ik ben zo dankbaar en blij!

Gebruik de tijd om je Nederlands wat op te poetsen...vlinder schreef:Dat ik voor 3 toetsen allemaal hetzelfde cijfer had. Een 8.6. Dat ik voor medisch rekenen een 10 had en een voldoende voor mijn praktijktoets. 5 toetsen in 1 week is pittig, maar het blokken wordt beloont: ik mag een half jaar overslaan in mijn opleiding. Ik ben zo dankbaar en blij!

Nou sou geen zlecht ideedje sijn!refo schreef:Gebruik de tijd om je Nederlands wat op te poetsen...vlinder schreef:Dat ik voor 3 toetsen allemaal hetzelfde cijfer had. Een 8.6. Dat ik voor medisch rekenen een 10 had en een voldoende voor mijn praktijktoets. 5 toetsen in 1 week is pittig, maar het blokken wordt beloont: ik mag een half jaar overslaan in mijn opleiding. Ik ben zo dankbaar en blij!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- MarthaMartha
Gisteren Puk voor het eerst gevoeld: geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
MarthaMartha schreef:Gisteren Puk voor het eerst gevoeld: geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Wat liefMarthaMartha schreef:Gisteren Puk voor het eerst gevoeld: geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En dat na zo'n drukke zaterdag

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
wat heeerlijk!!!!! wat een wonder he!!!MarthaMartha schreef:Gisteren Puk voor het eerst gevoeld: geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
heerlijk!MarthaMartha schreef:Gisteren Puk voor het eerst gevoeld: geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Zo. Ik heb maar eventjes een lamp gerepareerd.
Hij deed het al maanden slechts af en toe, en de laatste weken helemaal niet. En toen ik 'm vanmorgen bekeek om te zien of hij uit zichzelf zou melden waar het probleem zat en hoe ik dat kon oplossen, viel zomaar de stekker eraf. Hoera! Dat had ik weleens vaker gedaan! En nu doet 'ie het weer. En ben ik walgelijk trots.
Hij deed het al maanden slechts af en toe, en de laatste weken helemaal niet. En toen ik 'm vanmorgen bekeek om te zien of hij uit zichzelf zou melden waar het probleem zat en hoe ik dat kon oplossen, viel zomaar de stekker eraf. Hoera! Dat had ik weleens vaker gedaan! En nu doet 'ie het weer. En ben ik walgelijk trots.