echt lekker ja, na de vakantie gewoon kunnen beginnen op een opgeruimd en schoon kantooralbion schreef:wat een fijn gevoel heb je dan vind je ook niet. Ik moet van de week ook al het papierwerk doornemen en ik denk dat ik een heleboel kan weggooien.... heerlijk!MarthaMartha schreef:Vandaag, eloof het of niet, alle kasten op mijn kantoor leeggehaald, alles gesopt, mappen opgeruimd (begonnen ermee bedoel ik) alles van voor 2004 weggegooid..... heerlijk!!! Moet vanmiddag een uur de receptioniste vervangen (nu dus), straks nog 1 cliënt en dan heerlijk naar huis.......
Wat doen we vandaag? [3]
- MarthaMartha
Re: Wat doen we vandaag? [3]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- zusterelly
Heel hard gewerkt in het verpleeghuis. Even na 12.00 uur was de laatste bewoner gewassen. En dat is de laatste maanden "normaal". 

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
al de opdrachten heb ik af voor de a.s. leerlingen (per hoofdstuk rond ik af met een opdracht die met een ander vak (bio, ak, gs of hv) samen valt. Het onderwerp hebben we wel in het hoofdstuk behandeld. Of ze krijgen een groepsopdracht of een individuele. Verder heb ik 3 van de 5 verrijkingstaken af. Moet even overleggen met een collega.
Vanavond gaan we naar de kerk.
Vanavond gaan we naar de kerk.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
vanmorgen aan het werk...
vanmiddag Feestje; ik ga met ze naar het Mobilion
vanavond klas 3 VWO op de "fris en chips"; ze gaan eerst bowlen en komen daarna hierheen
(liever hier dan 'elders' denk ik dan maar)
dus: een heleboel moed verzamelen en me pantseren tegen stress
vanavond klas 3 VWO op de "fris en chips"; ze gaan eerst bowlen en komen daarna hierheen

Tip: ga even gezellig een terrasje pikken. Dat scheelt een hoop stress.helma schreef:vanmorgen aan het werk...

Wij hadden vorige week Havo 3 op bezoek en ze vonden het maar wat "flex" dat we ons even een uurtje of wat afzonderden.
Een gewone werkdag. Vanavond in de tuin aan het werk.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- JolandaOudshoorn
Eigenlijk niets bijzonders. Vanmorgen moet ik naar de fysio, wil wat gewone huishoudelijke dingetjes regelen en verder genieten dat de oudste vanmiddag vrij heeft. We moeten nog wel een "kaart" fabriceren voor juf 2, de laatste schoolweek, dat betekend dus cadeautjes organiseren voor de jufs!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Een bruiloft!
Niet dat ik je graag nu al stress wil bezorgen, maar het Mobilion is toch gesloten? http://www.rijkswaterstaat.nl/organisatie/mobilion/helma schreef:vanmiddag Feestje; ik ga met ze naar het Mobilion
[...]
En het LEF Future Center dat daarvoor in de plaats komt, is volgens mij nog niet officieel geopend.

Corydoras schreef:Niet dat ik je graag nu al stress wil bezorgen, maar het Mobilion is toch gesloten? http://www.rijkswaterstaat.nl/organisatie/mobilion/helma schreef:vanmiddag Feestje; ik ga met ze naar het Mobilion
[...]
En het LEF Future Center dat daarvoor in de plaats komt, is volgens mij nog niet officieel geopend.
Oh vréselijk!!!

bedankt dat je het even zegt...ik wilde van te voren nog wel even op de site kijken, maar daar was ik nog niet aan toe gekomen
Ga gelijk andenken over een alternatief
Tiberius schreef:helma schreef:vanmorgen aan het werk...
..............
Tip: ga even gezellig een terrasje pikken. Dat scheelt een hoop stress.![]()
.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
weet iemand of http://www.museumverbindingsdienst.nl/index2.html leuk is?
ik denk dat het http://www.pyramidevanausterlitz.nl/speeltuin.htm wordt
als tenminste het weer meezit...

als tenminste het weer meezit...
- Wilma van den Berg
Idd is de speeltuin leuk voor als het droog is. Als het zou regenen lijkt me dit heel leuk. Ik heb hier tenminste hele goede verhalen over gehoord....helma schreef:of: http://www.kijkenluistermuseum.nl/
Een fijne dag Helma! Het komt best goed!

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!