zoiets las ik net ook in een ander topic ja.........Gian schreef:Ik denk dat ze een weekendje op de camping zitten.
Waar word jij blij van?
- MarthaMartha
Re: waar word jij blij van
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Wilma van den Berg
Van de geweldige mensen die om me heen staan en het prachtige weer! Ook dat alles vandaag voor mijn gevoel zo goed ging....
S.D.G.!
S.D.G.!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Nou een weekendje niet... ( we hebben morgen een professor die preekt, die we heel graag horen;)...maar wel een nachtje en een dagje, heerlijk even,Gian schreef:Ik denk dat ze een weekendje op de camping zitten.
t was stralend weer, dus helemaal super!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
geniet ervan morgen!henriët schreef:Nou een weekendje niet... ( we hebben morgen een professor die preekt, die we heel graag horen;)...maar wel een nachtje en een dagje, heerlijk even,Gian schreef:Ik denk dat ze een weekendje op de camping zitten.
dat hebben wij afgelopen zondag gedaan

was zijn vader ook ds, of is dat weer een andere?henriët schreef:Nou een weekendje niet... ( we hebben morgen een professor die preekt, die we heel graag horen;)...maar wel een nachtje en een dagje, heerlijk even,Gian schreef:Ik denk dat ze een weekendje op de camping zitten.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
dat weet ik niet?albion schreef:was zijn vader ook ds, of is dat weer een andere?henriët schreef:Nou een weekendje niet... ( we hebben morgen een professor die preekt, die we heel graag horen;)...maar wel een nachtje en een dagje, heerlijk even,Gian schreef:Ik denk dat ze een weekendje op de camping zitten.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
gewoon van alles.....
- Wilma van den Berg
HOUDEN ZO! Geweldig meid!Lassie schreef:gewoon van alles.....
van het cijfer voor mn wiskunde repetitie!!!!!!!
het was een 67!!! (terwijl ik het idee had, dat ik een 30 ging halen
)

het was een 67!!! (terwijl ik het idee had, dat ik een 30 ging halen

the only thing is following that Light
heerlijk meid,HenriekeK schreef:van het cijfer voor mn wiskunde repetitie!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het was een 67!!! (terwijl ik het idee had, dat ik een 30 ging halen)
nou geniet van deze meevaller!!!
Vroeger kregen we een 3 of een 6.
Ik denk dat mijn kinderen een 385 of een 741 krijgen
Ik denk dat mijn kinderen een 385 of een 741 krijgen

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
- Wilma van den Berg
Van muziek die op het moment mij helemaal vertolkt. Dat in combinatie met de lieve mensen om me heen, de natuur...ja, alles wat we ontvangen....Geweldig!
...van het feit dat mijn eigenwijze dochter van een 1/2 jaar nu ineens wél een fles leeg drinkt... 

De Heer is mijn Herder, mij ontbreekt niets.
- JolandaOudshoorn
HeeeChanna schreef:...van het feit dat mijn eigenwijze dochter van een 1/2 jaar nu ineens wél een fles leeg drinkt...

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Het is een kortstondige vreugde... vanavond moest ze er weer niks van hebben...JolandaOudshoorn schreef:HeeeChanna schreef:...van het feit dat mijn eigenwijze dochter van een 1/2 jaar nu ineens wél een fles leeg drinkt...eh. kan jij mij vertellen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen? De mijne begint al te mopperen als ze hem ziet.

Maar ik gaat het wel weer wat meer proberen. Het was trouwens voor het eerst dat ik het met flesvoeding probeerde ipv borstvoeding. Ze is die smaak wel gewend van haar pap = nutrix rijstebloem in flesvoeding. Ook had ik het gat van de speen iets groter gemaakt, en de voeding goed warm. Maar het blijft soms een strijd met die ukkies...
De Heer is mijn Herder, mij ontbreekt niets.