Zie je 't niet zitten met de trein?Daphne schreef:GoudaMarthaMartha schreef:Ai, waar moet je vandaan komen?Daphne schreef:Ik pass als het in Veenendaal is... toedeledokie.
Vanaf Veenendaal kun je meerijden!
me2...weet nog niet of ik de reis ga ondernemen...mentos schreef:Als ik kom, kom ik met het OV. Ik zou niet weten hoe anders..helma schreef:nou, hoeveel mensen moeten met OV?
ik ga niet met de trein, heb wel n auto maar kvind t gewoon te ver weg.MarthaMartha schreef:Zie je 't niet zitten met de trein?Daphne schreef:GoudaMarthaMartha schreef:Ai, waar moet je vandaan komen?Daphne schreef:Ik pass als het in Veenendaal is... toedeledokie.
Vanaf Veenendaal kun je meerijden!
hij wil nog kans maken joh...Hendrikus schreef:Jean, pas op, je aantal postings stijgt vandaag opeens verbluffend snel :mrgreen:Jean le Fontain schreef:hm wij moeten het halve land doorrijden, we zijn vast niet de enige, dan moet er toch wel iets van meerijden te regelen zijn?
mwah..... jullie hadden toch zoveel commentaar :roll:Daphne schreef:hij wil nog kans maken joh...Hendrikus schreef:Jean, pas op, je aantal postings stijgt vandaag opeens verbluffend snel :mrgreen:Jean le Fontain schreef:hm wij moeten het halve land doorrijden, we zijn vast niet de enige, dan moet er toch wel iets van meerijden te regelen zijn?
Nou ja zeg...Daphne schreef:hij wil nog kans maken joh...Hendrikus schreef:Jean, pas op, je aantal postings stijgt vandaag opeens verbluffend snel :mrgreen:Jean le Fontain schreef:hm wij moeten het halve land doorrijden, we zijn vast niet de enige, dan moet er toch wel iets van meerijden te regelen zijn?
Hmm zo te horen heb je nog niet veel meetings meegemaakt. Heerlijk :mrgreen: :mrgreen: Ooit was ik ook zo enthousiast. Maar de locatie is bijna altijd HET knelpunt....en ja het is inderdaad leuk als er zoveel mogelijk komen, maar tot nog toe is het mij altijd tegengevallen wat er daadwerkelijk nog komt!MarthaMartha schreef:Het is natuurlijk wel leuk als er zoveel mogelijk komen!
Mwah... Toen ik ´hier voor t eerst kwam´ waren de meetings toch behoorlijk goed bezocht hoor! Ik ben eens met de OSW´ers naar Kasteel Loevestein geweest (zoiets!) daar kwamen toch behoorlijk wat mensen op af! De 1e BBQ was ook drukdrukdruk daarna werd t minder... :|vlinder schreef:maar tot nog toe is het mij altijd tegengevallen wat er daadwerkelijk nog komt!
Wachten tot het BBQ-weer is dus.Daphne schreef:Mwah... Toen ik ´hier voor t eerst kwam´ waren de meetings toch behoorlijk goed bezocht hoor! Ik ben eens met de OSW´ers naar Kasteel Loevestein geweest (zoiets!) daar kwamen toch behoorlijk wat mensen op af! De 1e BBQ was ook drukdrukdruk daarna werd t minder... :|vlinder schreef:maar tot nog toe is het mij altijd tegengevallen wat er daadwerkelijk nog komt!
Nu is het prima weer hoorTiberius schreef:Wachten tot het BBQ-weer is dus.Daphne schreef:Mwah... Toen ik ´hier voor t eerst kwam´ waren de meetings toch behoorlijk goed bezocht hoor! Ik ben eens met de OSW´ers naar Kasteel Loevestein geweest (zoiets!) daar kwamen toch behoorlijk wat mensen op af! De 1e BBQ was ook drukdrukdruk daarna werd t minder... :|vlinder schreef:maar tot nog toe is het mij altijd tegengevallen wat er daadwerkelijk nog komt!