Ja leuk vertelHendrikus schreef:nou, zal ik je eens vertellen waar ik zaterdag helemaal ben geweest?henriët schreef:Voor jou niet origineel, voor mij nog wel..
ik kom niet zo vaak uit mn landje

Ja leuk vertelHendrikus schreef:nou, zal ik je eens vertellen waar ik zaterdag helemaal ben geweest?henriët schreef:Voor jou niet origineel, voor mij nog wel..
in Bru...Oude-Waarheid schreef:Ja leuk vertelHendrikus schreef:nou, zal ik je eens vertellen waar ik zaterdag helemaal ben geweest?henriët schreef:Voor jou niet origineel, voor mij nog wel..
.....ssel ligt niet in Zeeland.Hendrikus schreef:in Bru...Oude-Waarheid schreef:Ja leuk vertelHendrikus schreef:nou, zal ik je eens vertellen waar ik zaterdag helemaal ben geweest?henriët schreef:Voor jou niet origineel, voor mij nog wel..
Je had wel een kopje koffie kunnen komen drinken of bij Jet of bij mij (was een steenworps afstand denk ik zo)Hendrikus schreef:in Bru...Oude-Waarheid schreef:Ja leuk vertelHendrikus schreef:nou, zal ik je eens vertellen waar ik zaterdag helemaal ben geweest?henriët schreef:Voor jou niet origineel, voor mij nog wel..
Het regende veel te hard om met stenen te gaan werpenalbion schreef:Je had wel een kopje koffie kunnen komen drinken of bij Jet of bij mij (was een steenworps afstand denk ik zo)
tsssssssssssssssssssssHendrikus schreef:in Bru...Oude-Waarheid schreef:Ja leuk vertelHendrikus schreef:nou, zal ik je eens vertellen waar ik zaterdag helemaal ben geweest?henriët schreef:Voor jou niet origineel, voor mij nog wel..
Hendrikus schreef: Hoes...
Lassie schreef:In dit gebouw ben ik jaren naar de kerk geweest:
Sjonge, het was toch geen crimineel, dat we met initialen gaan werken?-DIA- schreef:ds. P.Hk. nog gehoord daar?
Zo spreken we toch niet over dienaren des Woords?Hendrikus schreef:Sjonge, het was toch geen crimineel, dat we met initialen gaan werken?-DIA- schreef:ds. P.Hk. nog gehoord daar?
In de familie was 't gewoon oom Pup
Beetje overdreven denk. Straks wordt het vader Pup. We zeggen toch ook niet dominee Brakel?-DIA- schreef:Zo spreken we toch niet over dienaren des Woords?Hendrikus schreef:Sjonge, het was toch geen crimineel, dat we met initialen gaan werken?-DIA- schreef:ds. P.Hk. nog gehoord daar?
In de familie was 't gewoon oom Pup
Dominee Wulfert Floor, heb ik ook al eens horen afkondigen...Afgewezen schreef:Nou, bij ons werd afgelopen zondag een preek gelezen van 'dominee' Erskine. In zijn ijver vergat de ouderling echter te zeggen of het nou 'E' of 'R' was.