Laatst gekochte boeken

helma

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door helma »

MarthaMartha schreef:donald duck, voor mijn neefje :slurp

(m'n neefje, zegt ze dan :slurp
Jongere

Bericht door Jongere »

freek schreef:Dit boek heb ik besteld.

Afbeelding
Mooi, heb ik ook op de kast staan. Moet eerlijk zeggen dat het één van die vele boeken is die ik nog moet gaan lezen. Maar de lezing van prof. Peels die ik pas hoorde was erg de moeite waard.

Ik heb (eindelijk)

Afbeelding

in mijn bezit!

Werd tijd, al heb ik nu bijna al weer spijt want het is een heel duur ding.
jvdg

Bericht door jvdg »

Jongere schreef:
freek schreef:Dit boek heb ik besteld.

Afbeelding
Mooi, heb ik ook op de kast staan. Moet eerlijk zeggen dat het één van die vele boeken is die ik nog moet gaan lezen. Maar de lezing van prof. Peels die ik pas hoorde was erg de moeite waard.

Ik heb (eindelijk)

Afbeelding

in mijn bezit!

Werd tijd, al heb ik nu bijna al weer spijt want het is een heel duur ding.
Spijt omdat het een heel duur boek was snap ik niet, tenzij de waarde niet overeenkomt met de inhoud.
De prijs zal je toch van tevoren wel geweten hebben?
sweelinck 25

Bericht door sweelinck 25 »

Zalig...!Wie...?

van Ds. S. van Dorp

(en een bandje van Ds. D. van der Ent Braat)
Rens

Bericht door Rens »

De Wetten van de Magie, deel 5: Wet 5. van Terry Goodkind
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

3 boeken van Francine Rivers!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Jongere

Bericht door Jongere »

jvdg schreef:Spijt omdat het een heel duur boek was snap ik niet, tenzij de waarde niet overeenkomt met de inhoud.
Ik hoor het al, jij kent mijn probleem niet.

Namelijk dat elke keer in een boekwinkel / in de buurt van een boekentafel / op een boekenmarkt ik zo veel mooi's zie dat ik niet kan vertrekken zonder een nieuw boekje aangeschaft te hebben. Pas achteraf komt dan de financiële doorrekening pas om de hoek kijken. :wiz
freek

Bericht door freek »

Jongere schreef:
jvdg schreef:Spijt omdat het een heel duur boek was snap ik niet, tenzij de waarde niet overeenkomt met de inhoud.
Ik hoor het al, jij kent mijn probleem niet.

Namelijk dat elke keer in een boekwinkel / in de buurt van een boekentafel / op een boekenmarkt ik zo veel mooi's zie dat ik niet kan vertrekken zonder een nieuw boekje aangeschaft te hebben. Pas achteraf komt dan de financiële doorrekening pas om de hoek kijken. :wiz
Wat herkenbaar :huhu
Rens

Bericht door Rens »

Jongere............dé oplossing voor het probleem is eenvoudig: niet meer naar boekenmarkten en -winkels gaan, ténzij je naar een boekwinkel gaat met een duidelijk en vastomlijnd doel: dat éne boek....en dan hard hollend er weer uit rennen voor je je bedenkt en verder gaat kijken....
Moderatorbericht:
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Rens schreef:Jongere............dé oplossing voor het probleem is eenvoudig: niet meer naar boekenmarkten en -winkels gaan, ténzij je naar een boekwinkel gaat met een duidelijk en vastomlijnd doel: dat éne boek....en dan hard hollend er weer uit rennen voor je je bedenkt en verder gaat kijken....
Dat werkt ook niet... Want dan komt er weer een mailing van Wever en Van Wijnen met allemaal mooie aanbiedingen, of je zit even op Marktplaats te snuffelen of op Antiqbook... Om in de verleiding gebracht te worden, hoef je de deur niet meer uit :livre
Rens

Bericht door Rens »

Hendrikus schreef:
Rens schreef:Jongere............dé oplossing voor het probleem is eenvoudig: niet meer naar boekenmarkten en -winkels gaan, ténzij je naar een boekwinkel gaat met een duidelijk en vastomlijnd doel: dat éne boek....en dan hard hollend er weer uit rennen voor je je bedenkt en verder gaat kijken....
Dat werkt ook niet... Want dan komt er weer een mailing van Wever en Van Wijnen met allemaal mooie aanbiedingen, of je zit even op Marktplaats te snuffelen of op Antiqbook... Om in de verleiding gebracht te worden, hoef je de deur niet meer uit :livre
ik kreeg vandaag ook weer een catalogus van o.a. Kok ten Have en nog twee anderen, maar als ik geen geld heb om iets te kopen, doe ik ze meteen weer weg om niet in de verleiding te komen tóch iets te bestellen...............
Moderatorbericht:
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

da's ook wel een handige tip voor mij.............
sommige verleidingen zijn zóóóó groot
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
sweelinck 25

Bericht door sweelinck 25 »

ja, hele grote verleidingen.

Wij zitten er nog over te denken om die nieuwe uitgave van Beukelman te kopen.

Heeft iemand die soms al gekocht?
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Rens schreef:
Hendrikus schreef:
ik kreeg vandaag ook weer een catalogus van o.a. Kok ten Have en nog twee anderen, maar als ik geen geld heb om iets te kopen, doe ik ze meteen weer weg om niet in de verleiding te komen tóch iets te bestellen...............
Boekhandelaar Wieger Smeijers bij ons in Rijssen zou wel zeggen.: "Gevaarlijke handel hier!" Om zonder iets bij hem de winkel uit te gaan, dat lukt je niet zo gauw! Ik heb de eer hem elke dag de post te mogen bezorgen :nananere
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

En als je alles gehad hebt, komt het Nederlands Dagblad met de serie 'Klassiek Licht'...
:bobo :OO
Gesloten