Wat is jouw lievelingsdier? (niet voor dierenhaters)

Rens

Bericht door Rens »

Professor Doctor in de Weetnikskunde Lady......................

Afbeelding
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens

Bericht door Rens »

Onderstaand foto is vanmorgen gemaakt............toen ze nog een vrácht aan haar had...............maar om 13.30 gaat ze naar de trimster en wordt ze compleet kaalgeschoren.................(kijkt ze me gelijk een week niet meer aan, zó beledigd is ze dan...........hihihihihi)
Moderatorbericht:
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Niet veel groter dan de katoenen poetsdoekjes van jouw Rens!
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Josephus

Bericht door Josephus »

Rens schreef:Onderstaand foto is vanmorgen gemaakt............toen ze nog een vrácht aan haar had...............maar om 13.30 gaat ze naar de trimster en wordt ze compleet kaalgeschoren.................(kijkt ze me gelijk een week niet meer aan, zó beledigd is ze dan...........hihihihihi)
Komt daar nog een foto van? :lol:
Andre

Bericht door Andre »

Rens schreef:Onderstaand foto is vanmorgen gemaakt............toen ze nog een vrácht aan haar had...............maar om 13.30 gaat ze naar de trimster en wordt ze compleet kaalgeschoren.................(kijkt ze me gelijk een week niet meer aan, zó beledigd is ze dan...........hihihihihi)
Wat gij niet wilt dat u geschied doe dat ook uw hondje niet ...
Rens

Bericht door Rens »

Josephus schreef:

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........

Afbeelding
Moderatorbericht:
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Rens schreef:
Josephus schreef:

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........

Afbeelding
nooit geweten dat een worst pootjes had............
Rens

Bericht door Rens »

Breekijzertje schreef:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Rens schreef:
Breekijzertje schreef:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ónze worst wél............ :wink:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Josephus

Bericht door Josephus »

Het "niet willen aankijken" heeft in dit geval gelukkig geen week geduurd... (of heeft iemand anders de foto genomen?) :lol:
Daphne

Bericht door Daphne »

Zeg Rens... niet om heel onbeschoft te doen hoor... maar ze zeggen toch altijd dat dieren op hun baasjes gaan lijken? Raad eens aan wie ik dacht toen k die hond zag?!
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Josephus schreef:Het "niet willen aankijken" heeft in dit geval gelukkig geen week geduurd... (of heeft iemand anders de foto genomen?) :lol:
Goed opgemerkt Josephus, het viel idd. mee :D
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Josephus

Bericht door Josephus »

Mariavt schreef:
Josephus schreef:Het "niet willen aankijken" heeft in dit geval gelukkig geen week geduurd... (of heeft iemand anders de foto genomen?) :lol:
Goed opgemerkt Josephus, het viel idd. mee :D
Ik denk dat mevrouw zich ook realiseert dat het met dit weer eigenlijk best lekker is om niet al te dik gekleed te gaan... :wink:
Rens

Bericht door Rens »

Daphne schreef:Zeg Rens... niet om heel onbeschoft te doen hoor... maar ze zeggen toch altijd dat dieren op hun baasjes gaan lijken? Raad eens aan wie ik dacht toen k die hond zag?!
:shock: :shock: :shock: onbeschoftheid wordt afgestraft................. :idea: :idea: :idea:

dus, bezint eer gij begint............... 8) 8)
Moderatorbericht:
Daphne

Bericht door Daphne »

Rens schreef:
Daphne schreef:Zeg Rens... niet om heel onbeschoft te doen hoor... maar ze zeggen toch altijd dat dieren op hun baasjes gaan lijken? Raad eens aan wie ik dacht toen k die hond zag?!
:shock: :shock: :shock: onbeschoftheid wordt afgestraft................. :idea: :idea: :idea:

dus, bezint eer gij begint............... 8) 8)
8)
Plaats reactie