Wat ga je vanavond doen?
Om een beetje fris en fruitig te blijven dit (lange) weekend is slapen wel aangenaam ja! Morgen een hele dag uit, zondag rustdag, maandag een hele dag uit met de roemenen en dinsdag... sja..!Oorspronkelijk gepost door Andremet dit mooie weer?????:pu:pu:DOorspronkelijk gepost door Daphne
slapuhn
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Terug van wedggeweest. Nu ff lekker buiten in de tuin met mijn laptoppie en dan straks een heerlijk glas koude wijn. Heerlijk achterover liggend in mijn stoel, genietend van de twee dikbil koeien bij mij in het weiland. de twee reigers die bezig zijn een visje te verschalken. De Meerkoeten die langs zwemmen met nog drie van de 6 jongen die ze hadden, en de kwakende kikkers die elkaar wakker houden met hun gekwaak.
En ik zelf? Ik geniet van dit alles samen met een lieftallige schoonheid naast, samen genietend van de zwoele avond.
Een verrukelijke avond van een fijne dag.
En ik zelf? Ik geniet van dit alles samen met een lieftallige schoonheid naast, samen genietend van de zwoele avond.
Een verrukelijke avond van een fijne dag.