Toen hij weg was, zei mijn dochter van bijna 5: "Mam, die meneer is heel vroeg weggegaan he?" Ik vroeg waarom. Zegt ze: "Nou, hij woont toch heel ver weg?"

:mrgreen:Miscanthus schreef:gehandicapte kinderen mochten meerijden op een toogdag voor Porche-eigenaren. Er mochten ook moderne porsches meedoen.
Er stond een jongetje te huilen bij een Cayenne (€ 100.000,- ):
ik wil niet in zo'n busje!
De eigenaar stond bedremmeld....
Leuk!helma schreef:Ons zoontje P(8) z'n beste vriendje R (buurjochie) 'doet nergens aan'
Vorig jaar zei P: ik heb zo'n medelijden met R, hij weet niet dat hij een nieuw hart kan krijgen. Dus nu gaan ze samen naar de Bijbelclub
ook als hij bij ons is lezen we vaak een verhaal uit de kinderbijbel
Het jochie verbaast zich natuurlijk regelmatig over al het 'vreemde'wat hij bij ons hoort en ziet.
Vanmiddag speelden ze weer samen. Per ongeluk kwam er een bal bij de andere buren in de tuin
Samen gingen ze hem halen, maar ze kregen geen gehoor bij de voordeur. Een van onze oudere dochters zei; dan moet je door de brievenbus roepen: vollek
P riep "Vollek!!"
R bedacht zich geen moment en riep heel hard door de brievenbus: "Volk van Israël!!!":
:
:
Daar zou een lange lijst van te maken zijn. Alleen zullen niet alle vaders zoiets tegen de telefoniste zeggen :mrgreen:Unionist schreef: Er belt een vader naar de school waar ik werk. De telefoniste neemt op en hoort het volgende: "Tja, eh, ik vind het wat raar om te zeggen... ik zoek een docent en ik weet niet precies hoe die heet.... Mijn zoontje heeft het altijd over Swiebertje. Weet u wie ik bedoel?"
Het kwam goed. Even later had hij mevrouw Siebert aan de telefoon...
Ach, soms moet je wat. Ik had ivm mn werk een politieagent aan de lijn met wie ik de dag ervoor had kennis gemaakt. Het was het prototype politieman, kort, rond en met walrussnor. Toen hij dus vroeg of ik wist wie ik aan de lijn had zei ik 'ja, ik spreek toch met veldwachter bromsnor'.Hendrikus schreef:Daar zou een lange lijst van te maken zijn. Alleen zullen niet alle vaders zoiets tegen de telefoniste zeggen :mrgreen:Unionist schreef: Er belt een vader naar de school waar ik werk. De telefoniste neemt op en hoort het volgende: "Tja, eh, ik vind het wat raar om te zeggen... ik zoek een docent en ik weet niet precies hoe die heet.... Mijn zoontje heeft het altijd over Swiebertje. Weet u wie ik bedoel?"
Het kwam goed. Even later had hij mevrouw Siebert aan de telefoon...